{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kompressor eller g-lader til golf 16v
  • #1   28. jul 2010 Et indlæg er rigligt..

  • #2   28. jul 2010 Rotrex er ordet ;o)

    http://www.ccr-racing.com/shop/frontpage.html

    Ring til Christian fra CCR-Racing Og hør hvor meget du skal lave om og om han evt kender til eller har et kit til din motor!!


  • #3   29. jul 2010 en ordentlig kompresser.. ikke det der centrifugal pis som rotrex....

    en der levere max ladetryk ved 2000 omdr. like roots/lysholm


  • #4   31. jul 2010 renovere topstykket, 2 toppakninger med mellemlægsplade, justerbart knasthjul, banan og min 2,5" udstd, ombygget inds fra G2 16v, andre dyser, anden map sensor, G60 gasspjæld med retursjæld, intercooler og rørføring, gaskabel fra scirocco GTX 16v, ROOTS SC12 kompr-lave ophæng+ophæng til generator, ca185mm remhjul til krumtap-dreje et ekstra remspor i kompressorhjulet+diverse-og self indkøring på felt, det vil gi ca 230-250hk på 99okt-og et SYGT moment!!!

  • #5   31. jul 2010 ups, havde ikk lige set til fornuftig pris hehe

  • #6   1. aug 2010 Personligt ville jeg hellere ofre pengene på en sugemotor.. Men det koster jo self. også en del hvis den skal op omkring eller over de 200hk. Men så får du en hysterisk og omdrejningsvillig motor.. Kontra en tryk motor der skal over 3-4000omd. før den får ladetryk ;o)

    Peter L: Mht. Rotrex så kommer det jo an på hviken størrelse man vælger og hvilken gearing, min kammerats scirocco trækker allerede fra 1500-2000omd. med en C15-60 lader..


  • #7   5. aug 2010 Anders L: Vis vi snakker sug. hvor mange kr. er vi så ca oppe i.

  • #8   5. aug 2010 Det kommer an på hvor meget af det du vil / kan lave selv..
    Men et skud er ca. imellem 15 og 25.000kr for at den kan komme op på ihvertfald 200+

    For at komme der op, så skal du hæve kompressionen (høj. komp. smedede stempler) evt. opboring af blokken, nye stempelringe.. Afbalancere krumtap, svinghjul, kobling.. Afveje plejlstænger og stempler.. Have en bananmanifold af ordenlig kvalitet (4-2-1) en 2,5" udstødning.. Og chipning af motorstyringen er self. et must ;o)
    Men så skulle den gerne komme op imod eller tæt på de 200hk..

    Skal den over 200 så skal du fortsætte med at porte og flow´e topstykket, montere justerbart knasthjul, vildere knaster end de std. ABF du har i nu, lette svinghjul og remhjul på motoren, montere 45 eller 50mm. spjældhuse, programmerbar motorstyring osv. osv..
    Så skulle den gerne komme op imellem de 210 og 240hk. Alt efter hvad, hvordan og hvor godt det bliver skruet sammen....

    Så det er bare igang med at overveje om du vil op på de 200 til 240hk med sug eller omkring de 250 til 300hk med tryk for ca. samme penge ;o)


Kommentér på:
kompressor eller g-lader til golf 16v

Annonce