{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.671 visninger | Oprettet:

chip vs box tuning {{forumTopicSubject}}

Hey.. jeg har lige købt mig en peugeot 206 2,0 hdi, den vil jeg er gerne have tunet lidt.. jeg har søgt lidt i forummet og andre steder på nettet, men kan ikke finde ud af hvad jeg skal vælge.. Nogen der kan hjælpe mig med det/ forklare mig forskellen på de to ting??? På forhånd tak..
Ps nu skal den ikke vold tunes, bare en lille effekt forøgning..

Mads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chip vs box tuning
  • #1   26. sep 2007 Ved ikke med box tuning,tror at den hæver tryk,og øger diesel.(seriel produceret).
    Med chip,hvis du menner indstilet,for du at din motor bliver indstilet ordentlig,dvs tændning,diesel,tryk,og alt andet bliver indstilet så at det køre perfekt.
    Mvh

• #2   26. sep 2007 Box, hæver bare lade og diesel trykket uden at blive kørt ordenligt ind. Det kan godt skabe lidt vrøvl med motoren, Så hellere bruge det mere på en chip tuning, så den bliver kørt ind på rullefelt, så alt spiller MAX

• #3   26. sep 2007 På nyere biler kan en boks være en fordel, da man på den måde kan fjerne den igen, hvis der opstår motorhavari etc., og bilen skal repareres på garantien. Det kan man jo ikke rigtig når bilen har været flashet igennem OBD.

Kommentér på:
chip vs box tuning

Annonce