{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

udstødning..? {{forumTopicSubject}}

nu har jeg lige haft min bagpotte af i dag... og mit rør måler 5 cm i diameter.. (2") ??? det er så fra mellempotte til bagpotte og vil da gå ud fra at det er samme resten af vejen...
hva sidder der på andre biler std...? for ser da ingen grund til at skifte til andet udstødnings system så da..? og al den snak som nogle siger med at en golf VR6 ikk kan blæse en 2,5" udstødning fuld ud..? hvordan det hvis min std 306 1.8 kan med 2 "...?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstødning..?
  • #1   4. jan 2008 Du kan ikke sammenligne disse biler.. En udstødning på en sugemotor skal lave såkaldt modtryk for at give en form for vakum. Det kommer helt an på hvad for en motor og hvad for en udstødning ser sidder på.

Min 406 1,8 har også 2".. det går fint.

Udstødninger er tit større ved manifolden..

• #2   4. jan 2008 Dem der sidder og laver udstødningssystemer laver større udregninger for at udstødningen skal kunne yde.. altså kvali mærkerne..

Og der går går både motoren mål, udstødnings for og længde ind.. Du kan slet ikke sammenligne..

• #3   4. jan 2008 Og der går både motoren mål, udstødnings form og længde ind.. Du kan slet ikke sammenligne..

Sådan smiley

Kommentér på:
udstødning..?

Annonce