{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Tunet Golf 2 GTI V {{forumTopicSubject}}

Har sådan en Golf 2 GTI 8v (orginalt med 107 hk). Jeg har fået portet toppen og monteret en 278 gr knast og G60 dyser. Den går sådan set rigtigt godt, men man vil jo altid have mere. Spørgsmålet er om det gir noget at montere en blok fra en Golf 3 - 2,0 Gti og så sætte min egen top på igen?...og passer det hele sammen ?..altså min gearkasse og toppen.
Der er El-sprøjt og hydrauliske ventilløftere på min top.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tunet Golf 2 GTI V
  • #1   16. mar 2008 ...har også planet 1 mm af toppen.

• #2   16. mar 2008 nu er en golf 3 2.0 gti kun med 115 heste, og ikke den superhurtige bil selvom den har "gti" navnet. hvis du er på udkig efter en del mere så tror jeg du skal kigge efter noget turbo. det kan gdt gå hen og blive dyrt med mange hk uden turbo.

• #3   16. mar 2008 eller i 16v udgaven med 150 hk

• #4   16. mar 2008 Du skal holde dig fra turbo med en 8v motor.. Det er sgu helt sikkert..

• #5   16. mar 2008 Rune

vil du have at han smider sin 8v top på en 16v motor så ? smiley

• #6   16. mar 2008 Hvor mange hk har den fået efter din tunning..?
    Her er hva jeg fik lavet ved min Fire And Ice...
    Portet top, 276 grader schrick knast, kent cams justerbart takthjul, indsugningsmanifold bearbejdet, komplet sebring DTM ustødning incl. bananmanifold og kn injektionskit...den smed 142 Hestekræfter og 192 NM....det hele blev lavet hos Freddy i Bevtoft - og justeret hos "NAAK".... Den gik RIGTIG godt...kunne sagtens snuppe en VR6ér i optrækket....:)

• #7   16. mar 2008 Christian I - Skal ikke have turbo eller kompressor på.....det har jeg været igang med !
    Ved godt at 2,0 Gti ikke er særlig vilde i original , men det var for at få mere kubik. Må da give et eller andet med min top på.

René M - Ved ikke hvor mange hk den har nu. Inden jeg fik portet top og G60 dyser monteret havde den kun knasten i, og der blev den målt til 131,6 hk...så mon ikke den har lige under de 140. Min er også en del hurtigere end Vr6 og 16v i optrækket.
    Det der med at montere justerbart takthjul, er det sådan lige til ?...mener at få det kørt rigtig ind ?....og hvem er NAAK ?

• #8   16. mar 2008 "Kiksen" - Hvorfor mener du det?

• #9   16. mar 2008 Har man lidt forstand på motor kan man sagtens montere det takthjul selv - men det skal justeres ind, og det er her man henter de xtra hk...
    Hans firma hedder - NAAK Trimning, han er pisse dygtig....

• #10   16. mar 2008 Tror jeg prøver selv, er trods alt udlært mekaniker...selv om det er længe siden.

Kommentér på:
Tunet Golf 2 GTI V

Annonce