{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

org. turbo defekt. {{forumTopicSubject}}

hvis min originale turbo er defekt og jeg alligevel går med planer om at tune min bil op til 280-300hk engang her til vinter..

kan det så ik betale sig jeg bare køber den nye turbo GT2860R(330hk max) og sætter den på i stedet ??

hvilken effekt vil dette have, hvis overhovedet nogen.. der er i forvejen monteret intercooler på bilen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  org. turbo defekt.
  • #1   29. jun 2009 du skal jo os ha anden manifold, rør, dyser, inkøring osv

• #2   29. jun 2009 det kommer an på hvor meget du skruer den i tryk.. men igen luft er luft så vis du køre med den std vil det måske give lidt mere træk fra bunden vis den har kortere spolletid end din org..
    held og lykke

• #3   29. jun 2009 andreas er godt klar over hvad jeg skal have for at den får de ekstra heste jeg vil give den..

det er mere om jeg kan sætte den kraftigere turbo på bilen uden at gøre andet lige nu.. i stedet for jeg køber 2 turboer for kun at bruge den ene et par mdr. ?

anders - jeg har ik tænkt mig at skrue i tryk.. den skal køre med std. tryk.

Kommentér på:
org. turbo defekt.

Annonce