{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Effekt ved chiptuning af Rover 216 {{forumTopicSubject}}

Hey tuners, nogen der har erfaring med sådan en rover 216 og chiptuning? Jeg ville bare høre om det måske var noget der kunne mærkes. Selve motoren er en 1.6L 16v Twin Cam og så vidt jeg ved kaldet 1.6EDC4 og motornummeret burde gerne være 16K4F K88. Alt er standard på den, og har desværre ikke rigtig kunne finde flere data på den da jeg ikke har tolerance eller auto data. Så smid endelig jeres meninger hvis i har nogen smiley

Mvh. Kasper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Effekt ved chiptuning af Rover 216
  • #1   16. nov 2009 Hvis du skal chippe din bil, så se at få lavet mere ved den inden chip.. ellers får du ikke ret meget ud af det overhovede..

• #2   16. nov 2009 Okay ja, så må jeg overveje hvad der kan laves ved den. hehe Men tak for svaret

• #3   16. nov 2009 du skal igang med at lede på britiske sider om skarpe knastaksler, du skal ændre indsugningen og udstødningen på din bil, du skal have gjort en del ting, før du vil kunne få noget ud af at chiptune en bil uden turbo.
    Kig evt. på ebay.co.uk eller andre britiske sider (evt google.co.uk?) efter tuningsmuligheder til den bil. Ellers skal du sælge din bil og købe en 220 Vi istedet, så får du lidt flere kræfter.

Kommentér på:
Effekt ved chiptuning af Rover 216

Annonce