{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

G60 tuning !!! {{forumTopicSubject}}

hejsa sad lige og kiggede på det kit her :

http://www.swgmotorsport.com/asps/ShowDetails.asp?id=177

kan så læse at det erstatter det rør som går ind i den ene siden af g laderen..

men det rør har jeg så læst mig til at det sidder fast på bagsiden af indsugnigsmanifolden, og det er der det overskydende lade tryg kommer ud og så normalt tilbage i kompressoren..

men hvordan når man fjerne det rør ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  G60 tuning !!!
  • #1   6. sep 2010 Det er en retur slange ligesom der sider på en G40 og kan du sagsten tag væk men giver ingen ting.

det er mening at den overskyden oli som der nu engang kommer i systemet skal ryge tilbage i G-laderne.

Man kan evt. monter en blow Off på det rør som jeg valgt men jeg ville lad det side hvis du ikk har noget der kan erstatte det fx. et filter til indsugning.

Mvh. Bruun

• #2   6. sep 2010 arh, syntes nu det lyder mækeligt hvis det var for og få olie tilbage i systemet, tror nu mere det er for og få det overskydende luft ind i g laderen igen fordi sådan noget luft jo ikk må komme ud i det fri også derfor at krumtaps udluftningen sidder sammen med det rør..

men hvis man fjerne røret på bagsiden af indsugnings manifolde, kan den ikke suge skidt ind der ?

• #3   6. sep 2010 jo det sider et dumt sted på sådan en

Ja den sender luft/gasser/oli tilbage, ved nogle sætter et filter på gasspjældet på G40 men ved ikk lige hvad folk gør på deres G60er men hvorfor tag det væk ?

Mvh. bruun

• #4   6. sep 2010 vil have det væk for at få ren kold luft ind i g lader og ikke det varme gendbrugs luft..

og så sætte to filtere på som i linket..

• #5   6. sep 2010 Jamen nu kender jeg ikk så meget til G60 men kun G40 men ville da tro den går om til gas spjældet ligesom på en G40 og når du så tager det rør væk kan du os forvent det puster hver gang du slipper gassen smiley

• #6   12. sep 2010 Det er da et underligt pikke system..

Kommentér på:
G60 tuning !!!

Annonce