{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.448 visninger | Oprettet:

Boxtuning (chiptuning) med Racechip.de {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt at det er et kildent enme at nævne at man overvejer at foretage "den nemme løsning" for at få lidt mere effekt ud af ens bil. Og jeg ved også at man kan få mere ud af en OBD tuning, men det vil jeg ikke ind på med min bil - både pga. syn og gensalg.

Jeg mangler info fra folk som selv har prøvet at køre med en chip fra Racechip.de - det sælger dem til en rimelig fair pris.

Har mailet med Landberg, fordi jeg fandt ud af at de solgte dem engang, men er holdt da firmaet lovede mere end de kunne holde, men alligevel mente han også at de fleste biler fik mellem 5-20% effektforøgelse.

Men er der nogle der har kørt med det og har gjort sig nogle erfaringer med dem?

Jeg skal have den monteret i min Citroen C5 1,6 Hdi fra 2005 med 150000 km på bagen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boxtuning (chiptuning) med Racechip.de
  • #1   12. apr 2011 Jeg har haft en på min Renault megane og den virkede sgu fint, ffik væsentlig bedre bundtræk og den gik bestemt ikke kortere på literen af den. 9 ud af 10 stjerner. Har den stadig liggende hvis det er. KØbt hos landBerg.

• #2   12. apr 2011 hvad skal dne koste, hvis det er?

Jeg har mailet med Landberg og overvejer helt at droppe boxtuningen på min, da han skriver at det ikke rigtig giver noget...........

• #3   13. apr 2011 TRor du ikke bare han vil ha dig til at købe et af hans produkter istedet. Ved jo ikke med sikkerhed om stikket passer på din, men de er til at købe for ingen penge. ALtså på min kunne man mærke tydelig forskel, antispin lampen lyste hele vejen op gennem andet gear, og det er ikke standard i en Renault.hehe giv et bud.

• #4   13. apr 2011 Send mig lige en PB med en pris............................ Kan være at jeg skulle prøve en alligevel (hvis den er billig nok).

Jeg har bestilt en til en Hyundai Matrix, men her er det heller ikke sikkert at stikkene passer....

• #5   14. apr 2011 Hej

jeg købte en opti boks pro , der er med digital display til min 406 2,2 hdi , må sige den går rigitg godt , har også mont en på 308 1,6 hdi den gik også rigtig godt og så er den billig vil give den 9 ud af 10 stjerne . sender dig her link. http://www.optiboksimport.dk/category/95-citroen.aspx

den vil du ikke fortryde...

• #6   14. apr 2011 Problemet med box tuning er at det "bare" er en anden standard box. Og uanset hvad er der aldrig to motorer der er ens. Jeg ville spare den ekstra 1000 basse op og så få den chippet ind på felt. Altså en optimering af din eksisterende box. Giver bedre, og mere reelle hk og moment.

• #7   15. apr 2011 DER ER IKKE MANGE STEDER DU FÅR DIN BIL CHIPPET FOR 2000 KR HVOR DEN ER KØRT IND PÅ FELT.

Kommentér på:
Boxtuning (chiptuning) med Racechip.de

Annonce