{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Launch control VS. Home made Launch Control
  • #1   17. jan 2012 Kan du ikke lige smide et link hvor du har fundet en guide til en home made launch control ...

• #2   17. jan 2012 Du har slet ikke de samme instillingsmuligheder, som man har ved en rigtig launch controle.

• #4   17. jan 2012 Morten D

Er det så muligt at sætte en ''normal'' launch control på, uden at køre den gennem motor styringen?

• #5   17. jan 2012 Bump..

• #7   18. jan 2012 Morten D

Ok, så dvs. hvis jeg ikke vil igennem motorstyringen, så kan jeg ligeså godt selv lave mit eget system?

Har en ældre bil, som jeg helst ikke vil smide for mange penge efter. Den skulle også gerne være til at sælge igen, efter vinteren :-).

• #8   25. jan 2012 hejsa..
    ville lige vide om den home made launch control ødelægger ens kat fordi har nemlig overvejet at lave det. Men vil helst ikke ødelægge katalysatoren..
    for den ville da ikke skyde ild når det er uden turbo og det ikke er anti lag der er på eller hva ? har ikke lige den store viden om det endnu smiley + min kat sidder lige ved motoren så den er rimelig tæt på.

• #9   25. jan 2012 Lasse S

Launch control er lavet til turbo.

Cat'en går jo alligevel i stykker på et tidspunkt :-).

• #10   26. jan 2012 På en bil uden cat kan du sagtens få den til at skyde med "launch control" det er et spørgsmål om hvor hårdt den klipper tændingen.. Men det er jo nærmere en omdrejningsbegrænser som slår fra når du har sluppet koblingen, ikke sandt!

• #11   26. jan 2012 Forstår ikke folk laver det Home made bras, det ikke launch controle.

• #12   26. jan 2012 Thomas P

Det logisk nok.. Det for at ramme omdr. der hvor turboen begynder at lade, det resultere i bedst mulige start. Om det er hjemmelavet eller lavet gennem motorstyringen, er vidst lige meget hvis man bare vil have det sjovt :-).

• #13   26. jan 2012 Thomas P
    Det er fordi det lyder fedt og er super billigt, lidt lige som når man sætter en sportsbagpotte eller luftfilter på en standard bil..

• #14   26. jan 2012 Det hjemmelavede er ikke det samme som "rigtig" launch controle. Det eneste man gør er at lave en hard rev limit, og der er det samme som at lave en ny omdrejningsbegrænser. Man kan ikke retard sin tænding som man gør i en rigtig motorstyring.

• #15   26. jan 2012 Du har helt ret Thomas, men forstod du svaret på dit spørgsmål? smiley

• #16   26. jan 2012 Peter J
    Det er fordi det lyder fedt og er super billigt, lidt lige som når man sætter en sportsbagpotte eller luftfilter på en standard bil..
    --->
    Det er somsagt for at få turbo'en til at ramme omdr., hvor turbo'en lader.

Eneste kommentar jeg har kunne bruge, er Morten D's.

Kan godt se det er det forkerte sted, jeg har oprettet mit spørgsmål, størstedelen af bg er og bliver, til dem på niveauet under grænsen, desværre.

• #17   26. jan 2012 … så må du jo et andet sted hen end bilgalleri smiley Og sørg så lige for at informere lidt bedre om hvilken bil det er til og hvad det skal bruges til, så kan det jo være der dukker nogen op som er på samme høje plan som dig smiley

Og smid for pokker da lige det link til os andre smiley

• #18   26. jan 2012 Peter J

1. Selvom jeg skrev hvilken bil det var til, så ville du stadig være på ligeså bar bund.. (Gammel MG'er ;-)) 2. Hvis du ikke ved hvad launch control bruges til, hvad fanden laver du så i det her emne?

• #19   26. jan 2012 Ved nu godt hvad launch control er, er det en gammel montego eller hva faen de hed? Kom så med link smiley

• #20   27. jan 2012 Jeg mente hvad den skulle bruges til : bare knald/bang sjov eller til en 402 meter bil eller? smiley

Takker for link smiley

• #21   27. jan 2012 Peter J

Hvad er forksellen da på hvad det skal bruges til? Det forstår jeg ikke............

Uanset hvad det bruges til, så kan det jo kun bruges på 1måde ;-).

Kør den nu ikke længere ud, end til hvor du selv kan bunde

• #22   27. jan 2012 Gør jeg skam heller ikke, men det er ret afgørende hvad den skal bruges til eftersom der er flere måder at lave launch control på, og den her måde er som Thomas skriver "noget bras" men det er sjovt og billigt og perfekt til en gammel kasse, er det en bil hvor der er ofret noget på skal det laves ordenligt så den timer tænding osv.. Håber du blev klogere!

Over and out

• #23   27. jan 2012 Det er netop derfor jeg havde tænkt at lave mit eget, gider ikke ligge boksen i den her bil, har allerede skiftede stort set alt i motorren, udover bunden, så der ligger nok penge i den allerede :-). Nu er det desværre ikke en Subaru WRX jeg har, så havde jeg helt sikkert slet ikke tænkt på sådan noget ''brass''.

Blev ikke klogere på dine kommentarer, somsagt er de ubrugelige..

Kommentér på:
Launch control VS. Home made Launch Control

Annonce