1.904 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "VEMS"
VEMS
hej jeg har et spørgsmål. jeg har en motor med størmfordeler hvor hall/vr sensor er i. jeg har lavet enkel tændspoler men men der er jo ingen krumtap giver eller knast givet kan jeg br...
hej jeg har et spørgsmål. jeg har en motor med størmfordeler hvor hall/vr sensor er i. jeg har lavet enkel tændspoler men men der er jo ingen krumtap giver eller knast givet kan jeg br...
Skrevet af: Mads H - 7. feb 2017
vems
Hej jeg er løbet ind i et lille problem når jeg startet med at koble min com til vems'en virker det fint, men når jeg starter bilen og den køre i lidt tid begynder den at skrive disconnect from dev...
Hej jeg er løbet ind i et lille problem når jeg startet med at koble min com til vems'en virker det fint, men når jeg starter bilen og den køre i lidt tid begynder den at skrive disconnect from dev...
Skrevet af: NULLER - 24. nov 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
jun 2004
Følger: 33 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 166
http://www.racezone.dk/webshop/contact_us.php
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 50 Biler: 3 Emner: 64 Svar: 649
Det virkede fint men det eneste problem er at hvis du skal finde nogen der er skarpe til at mappe det skal man til sværige
jun 2004
Følger: 33 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 166
jan 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 5
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
I år til at lege noget mere med tænding. Vemstune er pisse nænt at indkøre og kan gøres af alle med erfaring i indkøring. Samtidig har vems også en funktion som hjælper med at indkøre på en meget sikker måde.
apr 2010
dec 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 36 Svar: 541
jan 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 5
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 40 Svar: 959
Når først man har sat det grundlæggende ting op og bilen kører er det ikke sværere at trimme ind end alle andre styringer. Men køb det ved Peter! Det er bare meget nemmere, hvis man har brug for hjælp:-)
apr 2010
Det er stortset bare en dyrere udgave af Mega Squirt.
Det er ikke det samme som MS. Og det er ikke ret meget dyre.
Jeg har aldrig haft problemer med firmware, mit største problem var at koble min Pc til boksen med en USB adaptor.
Endte med at jeg købte en gammel Del til 800kr der har indbygget u232 stik???
Men VemsTune har nu løst problemet og nu går det som en leg med Win7 og USB.
Jeg gad ikke engang at skifte et luftfilter hvis jeg ikke kunne køre en tur for lige at se om man kunne måle sig frem til en endring og om det havde givet noget mere eller mindre luft...
jul 2011
Følger: 7 Følgere: 8 Emner: 5 Svar: 59
Noget der virker rigtig godt er Autotune. Den justere blandingsforholdet rigtig godt ind.. ! Det skal prøves.. !
Se mere på http://qualitec.dk/p/12/vems-motorstyring
Der har jeg lagt nogle videoer, bla. med autotune..
-Anders
Qualitec.dk
VEMS