{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VEMS
  • #1   7. feb 2012 Det har Daniel.

http://www.racezone.dk/webshop/contact_us.php

• #2   7. feb 2012 Kender et par stykker der har kørt rundt med det...
    Det virkede fint men det eneste problem er at hvis du skal finde nogen der er skarpe til at mappe det skal man til sværige

• #3   7. feb 2012 Du kan altså nøjes med at køre til Fyn smiley

• #4   7. feb 2012 smiley Regner med at svippe en tur til danmark til sommer.. Der er jo bare 2800km. smiley

• #5   7. feb 2012 Jeg køre med vens som jeg selv har monteret. Jeg har dog ikke noget at sammenligne med da jeg ikke havde nogen erfaring. Prisen kan måle sig med andre i den lave ende samtidig med at den har alle de ting du skal bruge. På vems . Dk kan du tage vemstune ned og lege lidt med det. Når du har gjort det kan du tage en vemslog ned fra nettet og gennem se alt hvad der sker i motoren under en en kørsel. På den måde kan du få hjælp af andre eller de kan se deres indstillinger. Jeg har selv kørt min motor ind på vej, og den køre fint selv om min tænding godt kunne være bedre. Jeg har nu monteret en bedre Kock føler på blokken og skal n
    I år til at lege noget mere med tænding. Vemstune er pisse nænt at indkøre og kan gøres af alle med erfaring i indkøring. Samtidig har vems også en funktion som hjælper med at indkøre på en meget sikker måde.

• #6   7. feb 2012 Men jeg vil anbefale dig at ringe til Petervems og få en snak.

• #7   7. feb 2012 jeg har det også på min og det kører bare..

• #8   7. feb 2012 Jammen så er der ingen problem i at jeg montere Vems. Fikk tilbud fra VEMS i Ungarn. 4500.- Det var rigtigt billigt, Men jeg tror nu aligevel at jeg køber det i DK. De virker nu meget proffe smiley

• #9   7. feb 2012 Kører selv med VEMS og største udfordring var at finde den rigtige firmware - de virker nemlig ikke nødvendigvis selv om de er frigivede:-/

Når først man har sat det grundlæggende ting op og bilen kører er det ikke sværere at trimme ind end alle andre styringer. Men køb det ved Peter! Det er bare meget nemmere, hvis man har brug for hjælp:-)

• #10   7. feb 2012 Quote:
    Det er stortset bare en dyrere udgave af Mega Squirt.

Det er ikke det samme som MS. Og det er ikke ret meget dyre.

Jeg har aldrig haft problemer med firmware, mit største problem var at koble min Pc til boksen med en USB adaptor.
    Endte med at jeg købte en gammel Del til 800kr der har indbygget u232 stik???
    Men VemsTune har nu løst problemet og nu går det som en leg med Win7 og USB.
    Jeg gad ikke engang at skifte et luftfilter hvis jeg ikke kunne køre en tur for lige at se om man kunne måle sig frem til en endring og om det havde givet noget mere eller mindre luft...

• #11   27. feb 2012 Jeg har monteret rigtig mange Vems programmerbar motorstyringer. På Porsche 993, BMW, Toyota osv. Det køre helt fantastisk, alt er "indbygget" i boksen så der ikke skal loddes i den. Den er også SMD fabriksloddet. Man kan ikke sammenligne Vems med en Megasquirt styrboks. Den har indbygget wideband controller til lamdasonden. Den finder selv ud af hvilken firmware der ligger i boksen, så meget nem tilkobling til PC.
    Noget der virker rigtig godt er Autotune. Den justere blandingsforholdet rigtig godt ind.. ! Det skal prøves.. !

Se mere på http://qualitec.dk/p/12/vems-motorstyring
    Der har jeg lagt nogle videoer, bla. med autotune..

-Anders
    Qualitec.dk

Kommentér på:
VEMS

Annonce