{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Heine P
Heine P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Optimering af Fiat Coupe 20V Turbo {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har besluttet mig for at min 20VT'er har fortjent en rullefeltoptimering. Ikke fordi at den mangler HK, men vil gerne have lidt mere moment og en mere progressiv levering af kræfterne.

Mit spørgsmål er: Vil et KN Induction kit hjælpe den proces? Selvfølgelig monteret inden jeg sender den til optimering..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Optimering af Fiat Coupe 20V Turbo
  • #1   15. maj 2012 nej.. bare smid et k&n indsatsfilter på istedet. Så er man fri for den larm

• Heine P
    Heine P Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   15. maj 2012 Ja.. det er også lidt det jeg tænker. Forskellen imellem de 2 filterløsningers 'modstand' er nok minimal..

Btw.. har læst en del af alle de luftfilter tråde der er her i forummet. Min erfaring med dem, på sugemotorer, er at de giver en smule hurtigere speederresponse. Også mere lyd.. HK og NM er næsten teoretisk umuligt med mindre at dem der designede og konstruerede maskinen fucked up..
    Men, et filter med en større overflade(mindre modstand) kan logisk nok give en bedre response.

Min Coupe har jeg kun haft i en månedstid.. og den kører virkelig virkelig godt.. og faktisk trækker den rigtig imponerende helt nede fra 1500 rpm. Men omkring 2800 omdr. går den i besærker-mode.. Det er en fed fornemmelse.. men vil gerne have faldet moment og effekt ud.. for min dæks skyld!

Kommentér på:
Optimering af Fiat Coupe 20V Turbo

Annonce