{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.425 visninger | Oprettet:

bagtøj til opel kadett c med 350 hk eller derover {{forumTopicSubject}}

Hej

Er så småt ved at gå i gang med et kadett projekt der gerne skulle give godt 350 hk

Det bliver på en C20LET der er lavet lidt ved, kobling og gear er der også styr på.

MEN bagtøj, det er der skoen trykker.

Bilen skulle kunne bruges lidt " allround " , altså til trackday, 1/4 mile og lidt drift, hvis evnerne er til det.

Hvilket bagtøj vil i anbefale til det?
Jeg er selv ude i et volvo bagtøj fra en gammel 240.
Har fundet et 1030 bagtøj , men har fundet ud af at et 1031 er stærkere.

men er der nogen af de to der vil kunne holde til effekten?

eller er der andre forslag?

Det må gerne holdes på et fornuftigt prisniveau, så det hedder desværre ikk 15.000 kr til et bagtøj.

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bagtøj til opel kadett c med 350 hk eller derover
  • #1   4. jun 2012 Synes jeg tit læser at folk bruger Toyota Lite-ace bagtøj til deres pumpede biler fordi det kan holde.
    Ellers ville det jo være oplagt med noget fra en ældre BMW M-serie

• #2   4. jun 2012 Hvorfor M serie, de lidt mere ''almindelige'' BMW bagtøjer holder fint, så længe det kun er 350 HK.
    Har et siddende på min touring lige nu, som har holdt fint til 350 HK/500 NM, og har ikke kørt pænt med det.

• #3   4. jun 2012 Et almindeligt stort bagtøj med forstærket pinion aksel holder fint til 350 hk

• #4   4. jun 2012 Volvo 1031 holder til det, men de er halvdyre at købe spær til... Svejs det og du har noget der holder til alle de tæsk du vil, for ingen penge smiley hvis du vil ha et med mindre spær ved jeg ikke hvad der er billigst og bedst som kan holde...

• #5   4. jun 2012 Bmw bagtøjer og lign er udelukket, desværre, da de er uafhængige, det er noget nemmere at lave med en stiv bagaksel.

Jimmi J : toyota Lite ace, den vil jeg lige kigge på.

King B, hva vil sådan en omgang løbe op i, i dele. og hvor skaffer man det henne

CC Auto : Det ender nok med 100 % spær ja. Til det jeg skal bruge det til.
    Skal det være et 1031, eller vil et 1030 kunne klare det, når man laver 100 % spær?

• #6   4. jun 2012 Hvad med et fra en amerikaner? 9 eller 12 boltet burde være kraftigt nok.. Jeg har også hørt om folk bruge ford P100 diesel, nissan kingcab og lign. bagtøj. Ellers er det også rimeligt nemt at bygge den om til uafhængig, når ikke den skal bruges til vejen.

Kommentér på:
bagtøj til opel kadett c med 350 hk eller derover

Annonce