{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.531 visninger | Oprettet:

chip tuning Seat altea 1,9 TDI PD {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg ville gerne have min Altea givet lidt mere moment når jeg trækker med trailer og sådan nogen der har kendskab til nogen dygtige folk det chip tuner på den helt rigtige måde ved at køre den ind på rulle felt og det hele ville jeg gerne høre om det.

foreksempel har jeg hørt at turbo chip nede ved paqdborg skulle være suverænt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chip tuning Seat altea 1,9 TDI PD
  • #2   11. sep 2012 Kan laves både med Eco tuning eller Power tuning.
    28Hk ved eco tuning og 38hk ved power tuning.

Koster kun 2500 inkl, moms ved mig.

• #4   11. sep 2012 Få det lavet ved et af de større firma ere hvor de kun laver det
    jeg fik selv lavet det på min altea dengang for 2399 kr og det var noget lort , han virkede ellers som han havde helt styr på det ham der lavede det , og endte med at koste mig flere penge end hvis jeg havde kørt til et af de større

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Svar: 10
    #6   11. sep 2012 Jeg kører et tilbud for tiden hvor du får ECU-tuning for 995,- og boxtuning for 1695,-
    Se evt. mere på http://mi-chiptuning.dk/

Mvh
    Martin

• #8   11. sep 2012 RH motorsport er også meget dygtige.

• #9   11. sep 2012 DON Corleone !
    Fortrød også jeg ik gjorde det rigtigt dengang , min kammerat kørte den lange vej til landberg og hans kører bare og har ingen problem haft med det ryger hverken mere eller mindre

Men vil da råde Asbæk C til at gøre det ved en af de store og ordenlige hvor de giver sig ordenlig tid til det og ik stopper før du er tilfreds med det smiley

• #10   11. sep 2012 lasse s : Hehe, så skulle du har sagt at du vil har dine penge tilbage hvis du var utilfreds. Så hvis du har brugt mere penge end du skulle så er dette din egen skyld.

DON Corleone ! : www.autostarter.dk - Vi har ingen rullefelt pt da jeg laver meest DSG men du kan ruller den for 500kr ved nogen som har og hvis du er ikke tilfreds med resultaten så få du dine penge tilbage.

Dette med at tunere med Rullefelt er langt bedre end de andre er bare en fordom.
    Jeg vil lige se hvor mange af dem som var ved en tunner med rullefelt , fik bilen tunned og efter dette sat den på rullefelt fik softwaren lavet om fordi de var ikke tilfredse med den første tuning.

• #12   11. sep 2012 Viper -

Min egen skyld ? smiley er det sådan du fører forretning måske ? smiley
    men når vedkommende jeg fik det lavet ved stoppede med at ta tlf eller besvare sms og email lige så snart jeg henvente mig så det sku lidt svært at få sine penge tilbage og opsøgte ham på hans adresse hvor de bare var flyttet fra den ene dag til den anden så han har nok haft fingrene i klemme andre steder skal du se
    Så er det jo bare dyre lære penge og jeg måtte finde et firma da måtte trække den ud og lægge en ny i så jeg ku gøre igen

• #13   11. sep 2012 Er jeg den eneste der ik kan se Martin J hjemme side ?

• #15   11. sep 2012 DON Corleone ! : Nej, ikke helt som du siger smiley
    Bilens data bliver læst ude og det bliver ændret i DEN software som jeg læsse ude.
    Så det er ikke bare en standard chip / map som bliver flashet i motorstyringen.

Jeg ved ikke hvad Martin tilbyder og derfor kan jeg ikke udtale mig.

Landberg har en rullefelt og man kan rulle billen inden og efter tuning for at se hvad den yder ja, alt respekt for Landberg, jeg fik lavet også 3 biler ved ham i sin tid. En blev lavet ved ham på rullefelt og 2 af dem blev laved hjemme ved mig uden rullefelt med mobilitets tuning og jeg er sikker på at alt var 100% OK, og jeg var også meget tilfreds med resultaten selvom bilen var ikke en tur på rullefelt inden og efter.

lasse s : Nej, det er ikke det jeg menner, men hvis du var utilfreds fra starten så skulle du har sagt det og så skulle softwaren laves om med det sammen.
    Man skal tage ansvar for det man laver og hvis kunden er ikke tilfreds så skal man laver det om indtil kunden er tilfreds smiley Det kalder man SERVICE smiley

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    sep 2012

#17   11. sep 2012 Viper:
    Jeg er helt enig, der afregnes først når kunden har afprøvet og er tilfreds.
    Alt andet er simpelthen ikke i orden.

DON Carleone:
    Hvis du føler dig tryg ved at købe en kinesisk box på ebay, be my guest.

Jeg tilbyder tysk producerede kvalitets boxe.
    Derudover tilbyder jeg ECU-tuning, som er uden tilføjelse af noget fysisk komponent, men hvor det istedet er din motors egen styreenhed der bliver optimeret.

• #18   11. sep 2012 så må jeg lige ringe til landberg og få en tid ved ham lyder godt nok som om det er ham man skal gå til hvis det skal være i orden, og det der box tuning man bare bestiller på nettet og plug and play det holder jeg mig langt væk fra.

• #20   11. sep 2012 Martin J
    Lidt nysgerig hvilken ferrari det er i din annonce med din chip tuning ?

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    sep 2012

#21   11. sep 2012 DON:
    Der er ingen der er fornærmet smiley
    Det vil jeg ikke give dig ret i. Jeg har været rigtig mange leverandører igennem og testet deres boxe før jeg fandt en, hvis produkter jeg kan stå inde for.
    Det er rigtigt at der findes mange boxe på nettet som du som privatperson kan købe for håndøre, også selv om du kun bestiller ét styk. Men det er netop disse som giver boxtuning et dårligt ry.

Kvalitet koster og jeg garanterer dig at du ikke finder disse boxe billigere. Det er klart at jeg som registreret forhandler, der løbende køber mange af dem, får dem billigere. Ligesom inden for en hver anden branche.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    sep 2012

#22   11. sep 2012 Lasse s:
    Billedet er fra en messe. Har desværre ikke selv haft fornøjelsen af at optimere en ferrari endnu smiley
    Mener det var en 360'er

• #23   11. sep 2012 DON Corleone ! : Netop ! Jeg tilbyder sammen ting som Landberg bare uden rullefelt.

• #24   11. sep 2012 Asbæk

Når du kommer fra Sønderjylland kan du også tage fat på www.fredslunds.dk

Søren er dygtig og arbejder sammen med Landberg og har styr på hvad han laver. Han har også rullefelt meget snart...

• #25   11. sep 2012 OMG , få den nu lavet i et eller anden sted så er den ude af vejen smiley

• #27   11. sep 2012 Vil laver 145 hk og 350 Nm på den motor uden problemer.
    Fin holdbarhed og ingen problemer til syn.

Fredslunds.dk

• #28   11. sep 2012 Corleone : Ja, Landberg og Søren og alle andre som laver tuning på de her PD motorer vil gøre det via OBD.

Man flasher ikke bare en ny software ind, man udlæsse softwaren fra din bil, fin justere alt så det spille max, så flasher man den ændret fil ind i motorstyringen.

Ved ikke hvad RH laver og hvordan, men på nogen biler er det ikke nogen omvej smiley

Kommentér på:
chip tuning Seat altea 1,9 TDI PD

Annonce