{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chip tuning af ford explorer
  • #1   18. nov 2012 Google findes på både Dansk, Svensk, Engelsk og Kinesisk. Så vælg bare den du skal bruge smiley

  • #2   18. nov 2012 Man kan ikke chippe flere heste ud af en sugebenziner...

  • #3   18. nov 2012 Det er i hvert fald så lidt at det er spild af tid og penge.

  • #4   18. nov 2012 Hvis du virkelig VIL have din 4.0 V6 Explorer til at yde mere, vil jeg klart anbefale dig at få den optimeret og kørt ind af en prof, i stedet for at købe en standard chip på nettet. Evt kombinere optimeringen med en bedre indsugning/luftfilter, evt udstødning også.. Disse løsninger vil give lidt effekt, men dog langtfra noget som virkelig er pengene værd i danske dollars pr. Hk/nm.
    Effekten af en chiptuning/optimering er oftest langt større på biler med trykladning; turbo, kompressor ol.
    Jeg synes at have set på nettet at der laves kompressor-kits til den motor, lavet i det store US of A, men det koster nok et par tusind $.
    Jeg havde engang en polo 6n 1.6 8v 75 hk som var optimeret af Palm's auto i Skovlunde. Den fik en bedre motorgang/gasrespons og måske lidt bedre benzinøkonomi ud af det, men ellers ikke det vilde udbytte i hk/nm
    Der findes sjældent en billig vej til flere hk, og på en sugemotor kan de være endnu dyrere!



Kommentér på:
chip tuning af ford explorer

Annonce