{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.016 visninger | Oprettet:

ALLE MED KONSTRUKTIVE OMBYGGEDE BILER LÆS!!!! {{forumTopicSubject}}

jeg har købt mig en bil konstruktiv ændret fra england 2009 afgiften er betalt af ombygningerne og bilen men efter 3år i dk og efter at have været synet 3 gange uden problemer er bilen pludeselig ulovlig.

trafikstyrelsen har derfor slletet alle data på bilen hos skat og synshaller ´´ den findes ikke mere´´ jeg kan heller ikke få min afgift tilbage på bilen.

dette skyldes at PREBEN EGELUND tidliger ansat i trafikstyrelsen personlig ven til chefen i trafikstyrelsen og som ene mand i danmark kan godkende og lave godkendelser på ombyggede køretøjer, han får alle andre ansøgere som søger tilladelse til at udføre godkendelser stoppet og jeg er oplyst om teknologisk institut i jylland har prøvet at lave en godkendelse for folk der har ment prebens pris er alt for høj men som blev dømt for mangelfuld..

han anmeldte min bil fordi han ikke har set den og selv godkendt den. så pas på han ikke ser jeres bile hvis den er ombygget!!!!!

jeg køre nu en sag og søger folk der har haft ligende problemer med tilbagetrækning af godkendelser eller klage sager mod preben egelund af alle former.
sagen er ingivet for. FDM, ombudsmanden, trafikministeren, min egen advokat og DR ( kontant )

det her drejer sig om:
Preben Egelund har eneret til at godkende biler at han kan tage den pris han vil, hans ord bestemmer om bilen kan blive godkend og hvis man ønsker at klage ikke kan fordi der ikke er andre i danmark der kan tjekke Prebens arbejde og at han har forbindelser til toppen af trafikstyrelsen. og derved kan styre alle godkendelser

så skriv ( helst privat besked ) hvis i har oplevet en ligende sag eller kender nogen der har om der er nogen der har prøvet at søge tilladelse til at godkende biler, jeg er i kontakt men nogen ligende sager men søger flere og som også som kunne have interresse i at stille op i tv hvis det kommer så langt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ALLE MED KONSTRUKTIVE OMBYGGEDE BILER LÆS!!!!
  • #1   2. dec 2012 Det lyder som en sag for operation X, det drejer sig om nepotisme i allerhøjeste grad.
    Denne mand, hvad er det for et firma han har?

• #2   2. dec 2012 et firma og det eneste firma der må godkende og fremstille godkendelser af ombyggede biler,mc,trailer,busser og lastbiler

• #3   2. dec 2012 Det må jo have et navn? og en placering?

• #4   2. dec 2012 Det er jo fordi der er kommet så mange biler igennem som aldrig skulle have været godkendt.

• #5   2. dec 2012 prebenegelund.dk i kbh

• #6   2. dec 2012 det kan godt være klaus men som overordnet ansvarlig har frafikstyrelsen ansvaret for at kontrolere dette denne sag er 3 år gammel og det er helt specielt er at den er impoteret som ombygget og ikke noget der er lavet forkert af en her hjemme men en administrativ fejl som de benækter og når man vil klage og få en andens uvildige undersøgelse er det ikke muligt fordi der er tale om eneret og folk tidliger ansat i trafikstyrelsen og personlige venner jeg har tilbudt dem at købe bilen af mig det vil de ikke heller ikke afgiften mener de jeg ikke kan få tilbage

• #7   2. dec 2012 Afgift får man kun tilbage ved udførsel.
    Læg sag an gennem FDM, så får de kam til deres hår, evt har du måske en retshjælpsforsikring via din indboforsikring?

• #8   2. dec 2012 Bruger også FDM men det er ikke for at få afgiften men bilen fulde værdi da jeg stadig står med en bil jeg ikke kan bruge til noget fordi de har lavet en fejl. Hvis de ikke godkender den som de har gjort før

• #9   3. dec 2012 sagen er at der skal rydes op i det offentilge dets arbejds gang og håntering af sagerne, og preben skal fratages ene retten til at godkende biler det kan ikke være rigtigt man ikke har nogen mulighed for at klage eller få lavet en vurdering af prebens og trafikstyrelsens arbejde. her i danmark. men man skal til udlandet for at kunne få dette.. og at når bilen i forvejen kommer godkendt fra et EU land heller ikke er godt nok....

og ja det skal frem i medierne reglerne og måden de kan omgås dem er helt til grin

mit eks:

jeg impotere/køber en bil køre den til syn hvor jeg regner med en synsmand godkendt af trafikstyrelsen til at kontrolere at deres regler mm bliver overholdt. det vil jeg mene er det jeg betaler for ??? ( hvad mener i )

så køre jeg bilen til skat som se den og sætter en afgift på bilen og dens ombygninger og er så i den tro jeg har betalt for for min bil

men virkeligheden: og ´´loven´´

synshallen og trafikstyrelsen står uden ansvar i forbindelse med fejl i forhold til at bilen er synet mangelfuld men at jeg som borger bør kende ALLE REGLER i trafikstyrelsens og skal vide hvad der skal skrives i syns papirene og jeg står med det fulde ANSVAR for evt fejl der ikke er fundet... ( en godkend syns rapport er faktisk ingen sikkerhed eller noget vær )

jeg får derfor tilbage trukket mine godkendelser og min fgift går tabt i systemet. og jeg HAR IKKE MULIGHED for at få den tilbage men jeg kan stille op til nyt syn og få den godkendt ( RIGTIGT ) og så betale afgiften igen ( efter jeg har besøgt preben egelund )

KAN DET VÆRE RIGTIGT MAN SOM BORGER SKAL KENNDE ALLE TRAFIKSTYRELSENS REGLER NÅR MAN KØBER EN BIL????

KAN DET VÆRE RIGTIGT AT SYSTEMET KAN SLETTE OPLYSNINGERNE PÅ BILEN OG AFGIFTEN OG MAN STÅR MED NOGET DER LIGNER EN BIL MEN UDEN IDENTITET????

KAN DET VÆRE LOVLIGT AT TAGE GODKENDELSERNE FORDI KONSTRUKTIVE GÆDRINGER ER GLEMT AT BLIVE NOGERET TIL SYN EKS. AT SÆTTE ALU. FÆGE, UDSTØDING, KOFAGER, SÆDER OSV ER KONSTRUKTIVE ÆNDRINGER HVOR GÅR GRÆNSEN?????

• #10   3. dec 2012 Synshallen skal have oplyst de konstruktive ændringer og have udleveret papirer på at de er lavet korrekt, ellers kan de ikke godkende dem og skrive dem på din registrerings attest. At de har godkendt bilen uden at have set ændringerne gør ikke ændringerne lovlige

MEN, du burde nu stadig kunne få din afgift tilbage igen da den jo så er betalt på et forkert grundlag.

Men hvis jeg var dig fik jeg fat på en dygtig advokat omgående

• #11   3. dec 2012 har en god advokat smiley men som jeg også vil frem til er hvor meget man som alm. borger skal kende til reglerne i trafikstyrelsen fordi man vil have en bil inregisteret og hvor meget viden man selv skal have på bilen som alm borger men at man kan få den synet og beatlt afgift og efter 3 år få taget alt af systemet uden mlughed for klage eller vidre undersøgelse

• #12   4. dec 2012 Alt det med godkendelser af konstruktive ændringer skal ihvertfald revurderes, og revurderes hvem der kan og må foretage dem.
    For min skyld måtte man gerne regionsmæssigt oprette nogle synshaller, eller samarbejde med dygtige værksteder istedet.
    Jeg husker selv en sag på egen krop, hvor jeg havde hævet effekten på min daværende bil til langt over det dobbelte. Havde så været så samvittighedsfuld og købt mig bedre og større bremser og fået dem monteret. Den gik ikke gennem syn, da mine bremser var for store og for effektive i forhold til standard, og man måtte gå ud fra at var der en bagvedkørende, så kunne han eller hun ikke bremser nær så godt som jeg selv, hvis det var brug for det.
    Da stod jeg jo så og lignede... ja lignede et uforstående fjols.

Ved godt det langt fra er det samme som du er ude i, men er meget enig i at systemet er råddent.

• #13   4. dec 2012 hej alle jeg vil gerne understrege at JEG PÅ INGEN MÅDE ønsker at udstille preben egelund eller hans firma. men at jeg føler mig som borger dårligt behandlet af systemet og fortæller derfor hvordan min sitiuation er og hvem der er indblandet i den de oplysninger om prebens forhold til trafikstyrelsen bla. kan læses på hans hjemmeside hvor han skriver at han er tidliger ansat samtidig er det oplysninger fra manden i trafikstyrelsen som har sagen...

IGEN INGEN JEG HAR INGEN INTERRESSE I AT UDSTILLE FOLK OG TAGER IKKE ANSVAR FOR HVAD ANDRE SKRIVER....

og så skal det siges at jeg intet ønske har om at hænge preben egelund ud på tv men at få tvét til at undersøge sagen i trafikstyrelsen, igen det er ikke en sag med preben men med trafikstyrelsen.

og dette er et offentligt forum som preben selv kender til han er velkommen til at kommentere sagen. og fortælle hans side af den

jeg har også i telefon samtalen bedt han om at sende mig på skrift hvilket han er utilfreds med og hvad han mener jeg har teget fejl omkring hvilket han ikke ville.

og igen hvordan folk opfatter sagen er op til den enkelte person lige som deres komentar hvilket jeg ikke vil stå til ansvar for.

og til hotrod mekanikkeren jeg er på dine vegne glad for at høre dine gode oplevelser med preben. dem vil jeg selfølgelig også meget gerne høre om.
    men samtidig vil jeg fra andre med måske dårlige oplevelser gerne høre deres sag. da det har relation til min sag.

jeg syntes det er helt fint folk forsvare preben egelund det er der intet galt i og det vil jeg selfølgelig lytte til men min point er at alle skal høres og det er selfølgelig også dårlige oplevelser dem har jeg fået en del af men jeg modtager selfølgelig også posative oplevelser både af trafikstyrelsen og preben det skal siges

samtidig vil jeg rigtig gerne fortælle om mine oplysninger og personer der kender dem, men fordi nogen ønsker at være anonyme i forbindelse med at di driver egen virksomhed der måske til daglig fremstiller special biler og som så kan komme arbejdsmæssigt i klemme respektere jeg deres ønske og skriver derfor ikke deres sager ned

IGEN HVIS NOGEN FØLER SIG TRÅT OP ELLER HÆNGT UD UNDSKYLDER JEG SELFØLIGT DETTE ER IKKE MIN HÆNSIG...

• Jimmy K
    Jimmy K Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #14   13. jan 2013 Vi skal huske på at bilen er bygget og godkendt i andet EU land. Derfor må vi også gå ud fra at der er andre der har haft den opgave at dokumenter at ombygningen er udført korrekt. Altså ikke en opgave for den der måtte vælge at importere den. Det kan jo være praktisk taget umuligt at fremskaffe dokumenter på en ombygning som man ikke selv har været en del af, og som evt. er foretaget mange år før bilen kommer i ens eje.
    Det kan ikke være rimeligt at der skal gælde særlige regler for biler der skal køre i DK frem for et hvilket som andet EU land

• #15   13. jan 2013 Jimmy k: du har helt ret, man kan også. Sige det sådan: hvis jeg indregistrere bilen i sverige og bor i Sverige kan bilen godt køre i Danmark på svenske plader så er ansvaret Sveriges hvis der sker noget, det der undre mig er at bilen i England er registeret ombygget og godkendt af de engelske myndigheder og derfor skulle man tro stå inde for at den er i orden, samtidig syntes jeg det er mærkelig at Danmark som ikke bil producerne land er så p..... Kloge på området omkring biler og ombygninger og har nogen af EU's strengeste regner hvor eks. England og Sverige begge har meget mere lempelige og selv har erfaring i produktion af biler

• #16   3. feb 2013 Hej alle sammen.
    sammen med Richardt Nordberg er vi nu gået sammen for retfærdighed inden for ombyggede, tunede, replica, konstruktive biler jeg er gået til medierne og håber nu der kan ske noget.

vi vil opfordere alle der har et ønske om mere klarhed omkring ombyggede biler i danmark lad os sammen støtte op omkring vores hobby og arbejde fortæl jeres oplevelser hvis i er kommet i klemme mellem trafikstyrelsen eller skat. eller enkelte personer og er blevet dårligt behaldlet

http://www.facebook.com/home.php#!/operationxtv2

( UNDER SENESTE OPSLAG ´´Richardt Nordberg´´ )

• #17   5. mar 2013 Hop et smut forbi og læs og del så videre på face det kan gøre det hele letere og billiger i fremtiden... http://m.facebook.com/operationxtv2?id=110507932345507&_rdr#!/110507932345507/timeline/story?ut=44&hash=-743650483273465311&wstart=1359705600&wend=1362124799&pagefilter=2&ustart&__user=1013626296

• #18   6. mar 2013 Har kontakt til Richard men er glad for at det bliver set smiley del det endeligt med jeres venner

Kommentér på:
ALLE MED KONSTRUKTIVE OMBYGGEDE BILER LÆS!!!!

Annonce