ALLE MED KONSTRUKTIVE OMBYGGEDE BILER LÆS!!!! {{forumTopicSubject}}
jeg har købt mig en bil konstruktiv ændret fra england 2009 afgiften er betalt af ombygningerne og bilen men efter 3år i dk og efter at have været synet 3 gange uden problemer er bilen pludeselig ulovlig.
trafikstyrelsen har derfor slletet alle data på bilen hos skat og synshaller ´´ den findes ikke mere´´ jeg kan heller ikke få min afgift tilbage på bilen.
dette skyldes at PREBEN EGELUND tidliger ansat i trafikstyrelsen personlig ven til chefen i trafikstyrelsen og som ene mand i danmark kan godkende og lave godkendelser på ombyggede køretøjer, han får alle andre ansøgere som søger tilladelse til at udføre godkendelser stoppet og jeg er oplyst om teknologisk institut i jylland har prøvet at lave en godkendelse for folk der har ment prebens pris er alt for høj men som blev dømt for mangelfuld..
han anmeldte min bil fordi han ikke har set den og selv godkendt den. så pas på han ikke ser jeres bile hvis den er ombygget!!!!!
jeg køre nu en sag og søger folk der har haft ligende problemer med tilbagetrækning af godkendelser eller klage sager mod preben egelund af alle former.
sagen er ingivet for. FDM, ombudsmanden, trafikministeren, min egen advokat og DR ( kontant )
det her drejer sig om:
Preben Egelund har eneret til at godkende biler at han kan tage den pris han vil, hans ord bestemmer om bilen kan blive godkend og hvis man ønsker at klage ikke kan fordi der ikke er andre i danmark der kan tjekke Prebens arbejde og at han har forbindelser til toppen af trafikstyrelsen. og derved kan styre alle godkendelser
så skriv ( helst privat besked ) hvis i har oplevet en ligende sag eller kender nogen der har om der er nogen der har prøvet at søge tilladelse til at godkende biler, jeg er i kontakt men nogen ligende sager men søger flere og som også som kunne have interresse i at stille op i tv hvis det kommer så langt.
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
Denne mand, hvad er det for et firma han har?
apr 2009
Følger: 40 Følgere: 40 Biler: 5 Emner: 13 Svar: 64
nov 2009
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.817
apr 2009
apr 2009
nov 2009
Læg sag an gennem FDM, så får de kam til deres hår, evt har du måske en retshjælpsforsikring via din indboforsikring?
apr 2009
apr 2009
og ja det skal frem i medierne reglerne og måden de kan omgås dem er helt til grin
mit eks:
jeg impotere/køber en bil køre den til syn hvor jeg regner med en synsmand godkendt af trafikstyrelsen til at kontrolere at deres regler mm bliver overholdt. det vil jeg mene er det jeg betaler for ??? ( hvad mener i )
så køre jeg bilen til skat som se den og sætter en afgift på bilen og dens ombygninger og er så i den tro jeg har betalt for for min bil
men virkeligheden: og ´´loven´´
synshallen og trafikstyrelsen står uden ansvar i forbindelse med fejl i forhold til at bilen er synet mangelfuld men at jeg som borger bør kende ALLE REGLER i trafikstyrelsens og skal vide hvad der skal skrives i syns papirene og jeg står med det fulde ANSVAR for evt fejl der ikke er fundet... ( en godkend syns rapport er faktisk ingen sikkerhed eller noget vær )
jeg får derfor tilbage trukket mine godkendelser og min fgift går tabt i systemet. og jeg HAR IKKE MULIGHED for at få den tilbage men jeg kan stille op til nyt syn og få den godkendt ( RIGTIGT ) og så betale afgiften igen ( efter jeg har besøgt preben egelund )
KAN DET VÆRE RIGTIGT MAN SOM BORGER SKAL KENNDE ALLE TRAFIKSTYRELSENS REGLER NÅR MAN KØBER EN BIL????
KAN DET VÆRE RIGTIGT AT SYSTEMET KAN SLETTE OPLYSNINGERNE PÅ BILEN OG AFGIFTEN OG MAN STÅR MED NOGET DER LIGNER EN BIL MEN UDEN IDENTITET????
KAN DET VÆRE LOVLIGT AT TAGE GODKENDELSERNE FORDI KONSTRUKTIVE GÆDRINGER ER GLEMT AT BLIVE NOGERET TIL SYN EKS. AT SÆTTE ALU. FÆGE, UDSTØDING, KOFAGER, SÆDER OSV ER KONSTRUKTIVE ÆNDRINGER HVOR GÅR GRÆNSEN?????
aug 2007
Følger: 63 Følgere: 75 Biler: 1 Svar: 918
MEN, du burde nu stadig kunne få din afgift tilbage igen da den jo så er betalt på et forkert grundlag.
Men hvis jeg var dig fik jeg fat på en dygtig advokat omgående
apr 2009
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.128
For min skyld måtte man gerne regionsmæssigt oprette nogle synshaller, eller samarbejde med dygtige værksteder istedet.
Jeg husker selv en sag på egen krop, hvor jeg havde hævet effekten på min daværende bil til langt over det dobbelte. Havde så været så samvittighedsfuld og købt mig bedre og større bremser og fået dem monteret. Den gik ikke gennem syn, da mine bremser var for store og for effektive i forhold til standard, og man måtte gå ud fra at var der en bagvedkørende, så kunne han eller hun ikke bremser nær så godt som jeg selv, hvis det var brug for det.
Da stod jeg jo så og lignede... ja lignede et uforstående fjols.
Ved godt det langt fra er det samme som du er ude i, men er meget enig i at systemet er råddent.
apr 2009
IGEN INGEN JEG HAR INGEN INTERRESSE I AT UDSTILLE FOLK OG TAGER IKKE ANSVAR FOR HVAD ANDRE SKRIVER....
og så skal det siges at jeg intet ønske har om at hænge preben egelund ud på tv men at få tvét til at undersøge sagen i trafikstyrelsen, igen det er ikke en sag med preben men med trafikstyrelsen.
og dette er et offentligt forum som preben selv kender til han er velkommen til at kommentere sagen. og fortælle hans side af den
jeg har også i telefon samtalen bedt han om at sende mig på skrift hvilket han er utilfreds med og hvad han mener jeg har teget fejl omkring hvilket han ikke ville.
og igen hvordan folk opfatter sagen er op til den enkelte person lige som deres komentar hvilket jeg ikke vil stå til ansvar for.
og til hotrod mekanikkeren jeg er på dine vegne glad for at høre dine gode oplevelser med preben. dem vil jeg selfølgelig også meget gerne høre om.
men samtidig vil jeg fra andre med måske dårlige oplevelser gerne høre deres sag. da det har relation til min sag.
jeg syntes det er helt fint folk forsvare preben egelund det er der intet galt i og det vil jeg selfølgelig lytte til men min point er at alle skal høres og det er selfølgelig også dårlige oplevelser dem har jeg fået en del af men jeg modtager selfølgelig også posative oplevelser både af trafikstyrelsen og preben det skal siges
samtidig vil jeg rigtig gerne fortælle om mine oplysninger og personer der kender dem, men fordi nogen ønsker at være anonyme i forbindelse med at di driver egen virksomhed der måske til daglig fremstiller special biler og som så kan komme arbejdsmæssigt i klemme respektere jeg deres ønske og skriver derfor ikke deres sager ned
IGEN HVIS NOGEN FØLER SIG TRÅT OP ELLER HÆNGT UD UNDSKYLDER JEG SELFØLIGT DETTE ER IKKE MIN HÆNSIG...
jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
Det kan ikke være rimeligt at der skal gælde særlige regler for biler der skal køre i DK frem for et hvilket som andet EU land
apr 2009
apr 2009
sammen med Richardt Nordberg er vi nu gået sammen for retfærdighed inden for ombyggede, tunede, replica, konstruktive biler jeg er gået til medierne og håber nu der kan ske noget.
vi vil opfordere alle der har et ønske om mere klarhed omkring ombyggede biler i danmark lad os sammen støtte op omkring vores hobby og arbejde fortæl jeres oplevelser hvis i er kommet i klemme mellem trafikstyrelsen eller skat. eller enkelte personer og er blevet dårligt behaldlet
http://www.facebook.com/home.php#!/operationxtv2
( UNDER SENESTE OPSLAG ´´Richardt Nordberg´´ )
jan 2007
Følger: 143 Følgere: 141 Biler: 9 Emner: 18 Svar: 180
apr 2009
ALLE MED KONSTRUKTIVE OMBYGGEDE BILER LÆS!!!!