{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Honda motor swap {{forumTopicSubject}}

Ville høre om der er nogen der ved om det er muligt at lave en swap fra en D16W4 125hk motor til en B18C4 169hk Motor i en honda civic MB fra 2000 uden at man skal lave de helt vilde ombygninger, især ledningsnettet, det vil jeg helst ikke røre ved, er klar over at jeg nok skal skifte styreboks, men er der mere en det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda motor swap
  • #1   25. feb 2013 Du kan ikke undgå at røre ved ledningsnettet. Du skal desuden også have gearkasse trækaksler, ophæng osv med...
    Så der skal flyttes en del, ikke nogen umulig opgave, men der er tale om mere end bare en motor, der skal flyttes...

• #2   25. feb 2013 Du skal bruge noget ny motorstyring, du kan ikke bruge den fra b18c4 motoren da startspæren er indbygget i den org ecu. Brug evt hondata s300 i en p28 ecu sammen med et obd2b -> obd1 conversion harness.
    Ellet skal du bare bruge alt fra en mb6 civic. Ledningsnet, gearkasse ophæng, osv.

• #3   25. feb 2013 Er med på alt det mekaniske med aksler ophæng osv. det er intet problem, er bare ikke så skarp på det med ECU'erne. Vil i evt. smide et link hvor jeg kan få fat i et conversion harness, p28 ecu og hondata s300?

og tak for hjælpen indtil videre.

• #4   25. feb 2013 Du skal have nyt motorledningsnet også, og have det tilpasset dit eksisterende ledningsnet.
    Meld dig ind i hondaklubben, der kan du spare mange timer, da der er folk derind som har prøvet det før...

• #5   25. feb 2013 Du kommer ikke til at slippe for pille lidt i ledningnettet.

• #6   26. feb 2013 Okay, jeg takker for hjælpen.

Kommentér på:
Honda motor swap

Annonce