{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spjældhus + bananmanifold
  • #1   4. apr 2006 Du skal også have resten af udstødningssystemet udskiftet sammen med manifold, ellers giver 1-2 hk kun. og du skal også have bearbejdet indsugningsmanifoldet, før det giver noget med et større gasspjæld.

• #2   4. apr 2006 Det giver med garanti noget feed lyd

• #3   4. apr 2006 Lasse N : udstødningen er standard 2½ tommer, med HKS freeflow udstødning, men dog med katalysator, og det er den manifold der er på min profil... indsugningen bliver selvfølgelig tilsvarende boret op ved indgangen til den størrelse som gasspjældet får, ellers kan det være jeg finder en indsugningsmanifold fra en større model...

• #4   4. apr 2006 Nu ved jeg ikke med din bil, men med en honda VTI er org. katten en prop i systemet, så der skal en racerkat på eller helt fjernes, før det giver de gode hk smiley

• #5   4. apr 2006 Ellers kan du jo også smide andre knaster i, og justerbare knasthjul, det burde også hjælpe på det.

• #6   4. apr 2006 har overvejet knasterne.. men jeg ved ikk helt... ja man kan jo altid bare lave et rør der erstatter katten på den og se hvad der sker, og så lige få bilen justeret ind... ved godt det ikk er det vilde man kan få ud af det, men jeg gider sgu ikk begynde på at eftermontere turbo... det kommer altid til at løbe op i mere end man regner med

• Søren  b
    Søren b Tilmeldt:
    mar 2006

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #7   6. apr 2006 Er ved at sætte indsugnings manifold på min fra en galant 2,0 GTI ...

Kommentér på:
spjældhus + bananmanifold

Annonce