{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chip tuning til min Alfa romeo
  • #1   31. maj 2013 Jeg tvivler på, at du ville kunne mærke det...

• #2   31. maj 2013 er du heldig får du 5-6HK og 10-12NM ved en chiptuning, så det kan nok ikke svare sig at ofre penge på det smiley

• #3   31. maj 2013 Du får ik ret meget hk/NM ved det, men du vil bestemt kunne mærke det alligevel, da den vil få en MEGET bedre moment kurve bagefter... så det kan klart anbefales

• #4   31. maj 2013 Vil det så ikke være bedre at købe turbo til bilen først og dernæst chip tune den, eller vil det ikke hjælpe på noget?

• #5   1. jun 2013 Jo det kunne du godt, og du vil helt sikkert få en masse ud af det, men den ville ikke være lovlig.... 2.0 jts er ikke TUV godkendt med turbo desværre, der skal du ha fat i en 2.0 t-spark så kunne du ha monteret novitec turbo på den lovligt.. Så spørgsmålet er hvad DU vil..... ha en masse hk og "skide" på om det er lovligt eller ej, jamen så murer du en turbo eller kompressor på den og få den kørt og chippet. eller du holder dig til at holde den lovlig og nøjes med en optimering af den som den står nu..... Alternativt skal du gå ud og finde dig en 2,5 V6 og smide en 3.0 24v i eller find en 2,4 jtd 20v og chip den sådan en kan man nemt hive 250-280hk ud af...

Kommentér på:
Chip tuning til min Alfa romeo

Annonce