{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  honda civic 1,5 skraber knast
  • #1   1. aug 2013 Eftersom din motor med 100% sikkerhed er godt bollet og temmelig standart, ville det være dumme penge at smide i, da du højst sandsynligt ikke vil få nogen glæde af det.. en gennem renovering, chip og almen indstilling, vil du få MEGET mere ud af (:

• #2   1. aug 2013 du får intet ud af det uden indkøring og andre stempler, den kommer bare til at gå dårligt i stedet.. men du kan med fordel montere en komplet udstødning ala supersprint med tilhørende bananmanifold

• ???
    ??? Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #3   1. aug 2013 den er sku ikke bollet og har heller ikke gået særlig meget, og der skal banan, 2" supersprint mellem rør på og k&n luftfilter på ville det så stadig være en dårlig ide smiley

• #4   1. aug 2013 ja, spild af penge. Det kan ikke svare sig, da du også skal have lavet noget motorstyring for at få det til at spille. Og at købe andre knaster giver ikke det store, før du har hævet kompressionen.

Så nej, det kan ikke svare sig.

• #5   1. aug 2013 Km betyder ikke nødvendigvis den ikke er bollet.. med smadret skærme og stort brian anlæg, så er det nok ikke Jørgen på 60 der har kørt i den hele dens levetid.. alle der der små Honda motorer får prygl og bliver slidt..

Som sagt.. en gennemgang og renovering, plus en chip og indstilling, så vil du hente meget mere.. og skal du ha ny udstødning og luftfilter, så skal den køres ind igen bagefter.. du får ikke flere HK bare ved at sætte det på..

• #6   1. aug 2013 en Chip i sig selv giver ikke noget, holmeren.
    Og de gamle hondaer kan sgu sagtens tåle nogle prygl.

• ???
    ??? Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #7   1. aug 2013 nå okay, men tak for hjælpen smiley

• #8   1. aug 2013 Holmeren, sjovt at de små hondaer som har fået prygl og kørt 200-300-400.000km stadig laver mere effekt på rullefelt end std.. men du har måske andre personlige erfaringer ?? smiley

• #9   3. aug 2013 Mirza A : Ja.. de Hondaer jeg har skruet på er kun meget få tilfælde at de rent faktisk har haft HK hjemme.. og har de haft det er det netop pga banan, filter, knaster og chip.. og med at det skrammel i motoren, burde den også have flere smiley

Næh du.. tryk, er den eneste rigtige vej til HK (: dyrt, men sjovt (:

• #10   5. aug 2013 Holmeren.. det er bestemt ikke de erfaringer jeg og utallige mange af mine venner, bekendte mm. har når vi har været til rullefeltstræf de seneste 7 år jeg har været med.. men ok..

Kommentér på:
honda civic 1,5 skraber knast

Annonce