{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lupo 3L erfaringer, tips og tricks
  • #1   16. sep 2011 Fin lille bil, men få en med servo, vi havde en uden og kæresten syntes det var et stort minus, udover det var vi tilfreds med vores fra år 2000 overholdte så også alle service og det var lidt dyrt da den blev sendt på værksted og havde det med at trille mange km når den er SÅ billig at tank smiley min mor har bilen nu og den har kørt ca 250000 km og køre stadig som da vi havde den (har lige haft lånt den en uge i sommerferien)
    hvis jeg ellers husker rigtigt har den fået skiftet
    bremser 3 gange både klodser og bakker
    1 sæt bremseskiver
    1 stk styrekugel
    1 stk. forhjuls leje
    1 stk bremselys kontakt
    8 stk. dæk
    sporret 2 gange
    undervogns behandlet
    Det var vist det og syntes ikke det er vildt på ca 90000 km og 6 år og kærsten lå tit på 140 til 160 på motorvejen og lå i snit på 28 på litteren i de 2 år vi havde den.
    De kloge siger få grundjusteret gearkassen ved alle service, så holder den.


  • #2   16. sep 2011 Ken hvad med gearkassen ? Den blev aldrig justeret ? Hvor langt havde den kørt da du købte den ? Ingen problemer med turbo eller andre "Større" ting ?

  • #3   16. sep 2011 over holdte alle service og der blev gearkassen grundjusteret og nej ingen større ting er blevet skiftet på den, he he jo en bagklap pga mor overså en kassebil der holdt bagved smiley
    mener den havde kørt 150-160000 km men er ikke sikker og kørte rigtigt mange km da vi havde den

    Se evt et lille klip med vores 3L
    http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=44378


  • #4   16. sep 2011 Lyder fornuftigt nok.
    Synes bare landet er delt i 2 omkring den bil.
    Dem som ikke har haft bøvl med dem, også dem som virkelig har haft problmer både med turbo, gear og alt det ledningsnet.


  • #5   16. sep 2011 Tror tit det er fordi værksteder ikke har forstand på 3L og så bare skifter og skifter osv gar hørt om et værksted der skiftede gearkasse og så var det bare en pære i baglygten og hvis bremselys kontakten går køre bilen inge steder.
    Inde på 3l.dk var der en liste over rep på lupo fra jev 3L der arbejder med lupo hver dag og mener kun der var et gearkasse skift


  • #6   16. sep 2011 Mener da slet ikke en 3 L kan fåes med servo?

  • #7   16. sep 2011 Sten kan fået med næsten alt , servo - klima - elruder -soltag - C lås - fartpilot ovs

    http://www.eurobiler.dk/default.asp?Action=cardetails&adid=1459881&headline=VW Lupo 1,2 TDi 3L&remarks=aut., airc., kørecomputer, startspærre, kopholder, cd/radio, 4 airbags, abs, esp, servo, indfarvede kofangere, nysynet, lev. nysynet, service ok, åbent alle hverdage kl 10-18, lørdag Lukket. søndag kl. 11-17; indtræk: stof, sort


  • #8   16. sep 2011 hvis man er bange for lupo 3l, findes der jo andre lupoér som holder fint
    og uden de store børnesygdomme, evt,1.4 tdi el 1.7sdi, begge med
    manuel gear, og de kører også fornuftigt , langt pr, ltr. brændstof..


  • #9   16. sep 2011 Tror jeg holder øje med markede og satser på sådan en når den rigtige byder sig

  • #11   16. sep 2011 Jeg har selv sådan en sag fra 2003 import fra Tyskland. Den har A/C, servo, ESP, tågelygter foran og hattehylde ab fabrik:-) Service på motor og gear laver jeg selv samt grundjustering af gearkasse for hver 30.000 km. Har tit brugt lupo3lklub til inspiration m.m. Bliver det mere teknisk ryger den hen på 3literværkstedet i havdrup. Har på et år måtte skifte hydraulikpumpen, ledningsnet ved gangsteller, stangsæt med kugler ved gangsteller samt et forhjulsleje. Det er jo mest pga af alder og slidtage. Den går ca. 25 km/l på motorvej. Kører ca. 150 km om dagen.

Kommentér på:
Lupo 3L erfaringer, tips og tricks

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce