2.948 visninger
|
Oprettet:
rally syn {{forumTopicSubject}}
hvor meget skal der til for at den her crx kan rally synes, har hørt noget om at buret ik er godt nok
http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1339262
apr 2007
Følger: 48 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 97
Få ham til at tage et billede af godkendelses papirene på buret
Hvis det er FIA har det et stempel med et nummer. Ellers er det bare at se om buret overholder dimensionerne hhv. teknisk reglement.
feb 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 5 Emner: 32 Svar: 76
jan 2007
Følger: 46 Følgere: 45 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 33
feb 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Biler: 3 Emner: 19 Svar: 31
jan 2007
Følger: 46 Følgere: 45 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 33
apr 2007
Følger: 48 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 97
Kig lige forbi dasu's og læs hele sektionen om rallysyn, eller bare dette link
http://www.dasu.dk/web/rally/rallysyn_af_bil/hvordan_goer_man
jan 2007
Følger: 46 Følgere: 45 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 33
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 74 Svar: 1.110
I dag kan du køre med en afgiftsfri rallybil, altså på klisterplader. Så den skal ikke TOLDsynes først (almindeligt syn er fløjtende ligegyldigt).
Jeg har selv lavet mig en ny rallybil til i år, uden afgift, og den skal til rallysyn, homologeringssyn (da det er gruppe DK/National homologering) og til sidst til almindeligt syn. Og det eneste der bliver tjekket til det almindelige syn er stelnummer og bremser. Alt andet var han ligeglad med, da der var DASU papirer på ændringerne.
Der er absolut ingen ide i at køre bilen til syn, inden du kører til rallysyn, medmindre den skal indregistreres og på faste plader. Men hvem vil dog bruge penge på det. Klisterplade tricket er langt billigere.
rally syn
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside