{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tuning hey har en polo 6n1
  • #1   22. nov 2012 køb en vr6 og smid i den.. og køb g60 bremser til den.. smiley Alt sammen for omkring 10.000kr hvis du kan lave det selv.. og så har den 174hk og en go lyd..

  • #2   22. nov 2012 Det var da et dumt svar. 1 du kan overhovedet ikke gøre det for 10.000 2 den kan aldrig blive godkendt. 3 der er ikke plads til en vr6 motor uden du skære i motor rummet.

    Du kan starte med at få portet og planet topstykket. Og en banan manifold. Og 2,5 tommer udstødning uden kat eller med sports kat.


  • #3   22. nov 2012 Du kan godt gøre for 10.000kr jo.. En motor med gearkasse i tyskland koster lige omkring 5000, bremser ca 2500.. og så har en buffer på 2500kr til nye ophæng osv..

    Hvorfor kan en Lupo så med 75hk standard, så blive godkendt og synet med 220hk!

    Det gælder bare om at lave det ordentligt, som mange desværre ikke gør, men følger man reglerne og lige tænker sig om.. Så kan det godt godkendes.

    Den kan godt være der, jo.. Som du selv skriver skal der laves ændringer. Men dette er kun til gearkasse og motorophæng.

    men det er jo også et spørgsmål om hvad billige penge er.. smiley

    Anders billedet er til ære for dig! VR6 monteret i Polo 6N! smiley


    profilbillede
  • #4   22. nov 2012 Ork har selv læst en opskrift på både vr6 ombygning og 1.8t ombygning og det er ikke bare hvilke som helst dele man skal bruge. Der skal blandt andet laves en hel del om på forbroen og hele ophænget og en gear kasse fra en golf 3 gti 20 16v og træk aksler fra en hel anden bil og bremse kit + 4 nye 5 huls hjul lejer og bremser fra en vr6 .

    Man kan ikke få dem godkendt så skal den godkendes i Tyskland først og vw skal lave en godkendelse af ombygningen da motoren aldrig har været tybe godkendt til den bil. Reglerne er blevet strammet en del på det sidste.


  • #6   22. nov 2012 jeg har en knast og justerebar knast hjul tilslag til sådan en som er næsten nyt min gav 99.6 hk med det eefter indkøring ved rh motorsport

  • #7   22. nov 2012 jeg har en knast og justerebar knast hjul tilslag til sådan en som er næsten nyt min gav 99.6 hk med det eefter indkøring ved rh motorsport

    profilbillede
  • #8   23. nov 2012 hey alle sammen tak for de hurtige svar men gidder ikke bruge 10 kilo på en fucking polo så er man da for dum

  • #10   27. nov 2012 nej bare måske 80 85 hk

  • #12   3. dec 2012 hvorfor den har 75 nu

  • #13   3. dec 2012 Hvis man ikke gider at investere noget i bilen så lad dog helt værd..! :S

Kommentér på:
tuning hey har en polo 6n1

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce