{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Subwoofer out udgang på HU?
  • #1   10. jun 2016 Mon ikke det lyder rigtigt

• #2   10. jun 2016 Det tænkes.. Men mon det så bare er det røde rca der skal tilsluttes det istedet og så det sorte i den. Normale rca udgang?

• #3   10. jun 2016 #2: Nej. En subwoofer har kun en kanal (2 poler). Disse findes i den røde ledning du tilslutter din HU. Det er på samme måde som du tilslutter en subwoofer til dit stueanlæg.

• #4   10. jun 2016 Det forstår jeg ikke helt.. Skal jeg lade den være og bare slutte rca fra forstærker til radion som jeg plejer? Er det til hvis radion skal trække en sub alene?

• #5   10. jun 2016 Du skal bruge sådan en fætter her
    https://www.av-cables.dk/subwoofer-y-kabel/high-quality-subwoofer-kabel-5-m.html

• #6   10. jun 2016 Sub out på HU er kun til subwoofer. Den sender kun de dybe toner videre og kan derfor ikke bruges til alm. højttalere. Det smarte her er at du på din HU kan indstille hvor højt den skal spille. Hvor meget at mellemtonerne den skal spille osv.
    Hvis du bruger RCA (rød/hvid) kan du ikke umiddelbart dette på din HU, men skal indstille det hele på din forstærker.

Bruger du samme forstærker til både højttalere og subwoofer, men kun et kabel (rød/hvid), så kan du ikke indstille subwoofer fra din HU, men kun på din forstærker. Det samme med højttalerne.

• #7   10. jun 2016 Lasse

Gider du godt finde en ny hobby? Evt strikning eller hækleri?

Kablet har intet at gøre med hvilke frekvenser HU sender ud gennem det... dette er almen viden...

Subwoofer Out på ca 90% af Alle HU's er 2 RCA stik... et rødt og et hvidt... dette ved alle med bare en smule forstand på tingene...

Nej signalet sendes ikke ud i stereo... det er stadig et monosignal... 99% Af alle monoblokke til subs... Eller 2 kanals forstærkere, har en rød og en hvid indgang... på en 2 kanals forstærker er den ofte markeret med left og right, eller 1 og 2... På en mono er det ofte ingen markering andet end Input...

Hvis det på en HU er en dedikeret sub udgang, så monterer man bare sit kabel som normalt... dvs. rød til rød og hvid til hvid... Sværere er det ikke... Dette ved enhver, Undtagen dig som vrøvler og er fuld af sludder...

Er den HU Sew har med enkelt mono udgang... Altså et enkelt RCA out stik... så skal han gøre som Aries skriver... Nemlig montere et Y kabel da forstærkeren for at få fuldt udnytte skal have signal in på begge rca stik i indgangen...

Ellers mere vrøvl du vil lukke ud?

• #9   10. jun 2016 #7: Indrømmet, så troede jeg faktisk det fungere med en subwoofer i bilen, som en aktiv subwoofer i stuen. I stuen har du kun et RCA-kabel til subwooferen. I bilen har du åbenbart to.
    Kan kan ikke se hvorfor, da HU har et stik til subwoofer, men alle de mono blocks jeg kan finde billeder af på google, har t2 indgange.
    Jeg beklager mine fejlagtige antagelse.

• #10   11. jun 2016 stuegrej og bilstereo er 2 ret forskellige ting... Ved man en masse om stuegrej er man ofte stadig nybegynder inden for bilstereo... Og omvendt... Jeg er f.eks. ikke den bedste at spørge omkring stuehifi da jeg har mine kompetencer inden for bilstereo... smiley

Og ja... Beklager min arrogante og lede måde at skrive på... Ofte skriver jeg bare hvad der lige er det første der falder mig ind... Siger det på samme måde face 2 face... der har man jo bare muligheden for at se ansigtsudtryk og høre betoning af ord osv... giver ofte en helt anden opfattelse af det der siges... smiley

Kommentér på:
Subwoofer out udgang på HU?

Annonce