{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det ikke subwoofer udgang?
  • #1   10. jun 2007 jeg har i dørene.. har koblet dem fra da det jo lyder af helveds til.

men fair nok.. så er det godt jeg er ved at få mig en ordenlig headunit med egen subwoofer udgang.. det er jo utåleligt at høre på højtalere som tror de er subwoofer også

• #2   10. jun 2007 du skal bare have en H.U. med line-out og remote power... så sku den skid være slået smiley

• #3   10. jun 2007 Det er lige meget om du bruger front eller Reat. Bassen i baghøjttalerne kan du fjerne på forstærkeren.

• #4   10. jun 2007 ja jeg kan jo prøve at sætte de der sidedørs højtalere til igen når jeg har fået en anden headunit... FORHÅBENTLIG i dag:o)
    føler mig ikke særlig gangsta med den musik der flyver ud af vinduerne!

• #5   10. jun 2007 Jesper >> Ikke på den her forstærker.. der er kun Gain eller hvad det hedder og fjerner jeg det så spiller de slet ikke mine højtalere:)

så ny headunit tror jeg er sagen da den vil føre bas lyden via. subkanalen automatisk.

• #6   10. jun 2007 bag / front højtaler hehe:)

• #7   10. jun 2007 fjerner jeg bassen fra min headunit så kan man slet ikke mærke bassen!

jeg byttede bil og desværre også anlæg.. ved mit gamle kunne man mærke bassen i hjertet og man fik propper i ørene! her kan man ikke mærke en skid!!

men det er den damn skod HeadUnit! DEN SKAL UD:o)
    Den kan ikke skid

• #8   10. jun 2007 hvad er det for et anlæg du har i nu ?

• #9   10. jun 2007 hvis du har en momo block, så kan man sagtens stjæle bass lyd fra bag - udgang

• #10   10. jun 2007 Jeg tror sådan set alt bagi er fint (købte dog nogle meget tykkere ledninger til subwooferen.. som ikke er lagt i endnu)

men selve den headunit der er i ved jeg ikke meget om andet end det er JVC, men mulighederne for at justere på det er meget små! i mit gamle kunne jeg stille på rigtig mange ting og den havde også egen subwoofer udgang.

er helt sikker på det er bare en crappy headunit der skal dø hurtigst muligt:)

• #11   10. jun 2007 aner ikke hvad momo block er:)
    men skifter den JVC headunit ligemeget hvad.. jeg kan ikke fordrage den og så vil jeg have fjernbetjening igen

• #12   10. jun 2007 men en ting jeg ikke forstår ved det anlæg jeg har nu.. det er at sidehøjtalernes strømledninger sidder jo ikke direkte i forstærker som med mine hattehyldehøjtalere så det er vel ikke rigtigt koblet til ordenligt?

selv om der er de der phonekabler til front og rear

• #13   10. jun 2007 har aldrig brugt min sub udgang på headunit, og mit anlæg laver seriøs ren lyd i alle 5højtaler !

• #14   10. jun 2007 BDog >>

ja men mine højtalere i døren er ikke sat direkte til forstærker.. så det er vel fornuftigt nok jeg koblede den fra så:o) lød ikke så godt!

og tror ham der har sat det her anlæg til troede at rear var til subwoofer for det lugter langt væk af det.!! for synes jeg kunne pille rear phone kablet af ved min headunit uden det ændrede på noget:)

jeg skal bare have en ny headunit i dag!!

det der amatørværk skal reddes:o)

• #15   10. jun 2007 Det mest syge af det hele var at ham den tidligere ejer syntes det spillede godt!!! FUCK HAN ER DØV!!

hvad mon han så synes om mit han kører rundt med nu:S det må være for sygt i hans øre jo hehehe

• #16   10. jun 2007 griner nok, prøv at starte med at slutte det rigtigt til, så siger piben nok en anden lyd

Kommentér på:
det ikke subwoofer udgang?

Annonce