{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.327 visninger | Oprettet:

Fiat 500 radio virker ikke {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Jeg købte for godt en måned siden, min første bil. Har købt en Fiat 500 og alt virker perfekt men min radio er begyndt at kradse utrolig meget, så meget at jeg ikke engang kan høre noget. Det er ikke højtalerne der er noget i vejen med, fordi jeg kan sagtens høre cd uden nogle problemer. Min radio er nok dårlig til at fange “radio-signalerne”, men er der noget som kan gøres ved det?
Er blevet lidt træt af cd og min adapter som jeg bruger for at høre musik fra min mobil, går over FM signaler, så den kradser også.


Kommentarer på:  Fiat 500 radio virker ikke
  • #1   13. aug 2019 Det kan tænkes stikket til antennen er faldet ud. Det kan måske også være selve antennen den er galt med.
    I værste fald måske tuneren i radioen der er færidig? smiley


  • Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    sep 2017

    Svar: 116
    #3   14. aug 2019 det kunne godt lyde som defekt antenne eller måske er antennestikket løsnet sig

    Hvad årgang er din Fiat 500 ?


  • #4   14. aug 2019 #1 jeg har 2 antenner med til bilen og ingen af dem gør det lyder bedre

    #2 den er købt hos forhandler, så kunne godt være jeg skulle kontakte ham.

    #3 min fiat er fra 2015


  • Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    sep 2017

    Svar: 116
    #5   14. aug 2019 yes, tilbage til forhandleren


  • #6   17. apr 2020 Hej lige et spørgesmål:) fandt du ud af hvad der var galt ?? For jeg har en Fiat 500 fra 2011 som faktisk heller ikke kan finde en eneste kanal den kradser bare smiley mvh Kevin

Kommentér på:
Fiat 500 radio virker ikke

Annonce