{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Anlægget driller lidt. {{forumTopicSubject}}

Hejså. Jeg har et anlæg i bilen og det spillede fint til en kammerat ville indstille det omme ved forstærkeren.(hvilket ikke er det store i det).
Undervejs glemmer jeg at bilen står med tænding og spiller musik og da vi så er færdige og min kone skal til at kører er bilen gået død for strøm(pga den stød i tænding).
Jeg sætter en booster på batteriet og boom den starter og hun kører hvor hun ikke sætter musik til. Dagen efter starter jeg bilen og kører... Jeg sætter musik på og den begynder at drille. Forstærkeren tændte og 5min efter slukker den også 10 min efter så tænder den igen og der fik jeg ikke taget mig sammen til at kigge på det. Og nu starter den kun hvis jrg trykker speederen HELT i bund også er den kun tændt mens bilen accelererer hårdt. Totalt mærkeligt!
Har skiftet Stel, nyt batteri på bilen og skruet forstærkeren ned igen osv. Håber nogen kloge hoveder kan hjælpe ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlægget driller lidt.
  • #1   4. jul 2020 har du fået ladet dit batteri op med en lader.

    for en generator, kan ikke lade et fladt batteri op.

    og manglende strøm, kan gøre at forstærkeren, ikke vil spille og tænder og slukker


  • #2   5. jul 2020 Sindssygt, nej det har jeg faktisk ikke. smiley Prøver og sætte lader på om lidt!

  • #3   14. jul 2020 Jeg fandt løsning det var sikringen ved batteriet der var død, trods man overhovedet ikke kunne se det, men det var det. Så jeg skifter sikring og ca 4-6 dage efter det nu lykkes at få anlægget til at spille igen, så i dag er den helt brændt og gør som sidst hvorfor

  • #4   14. jul 2020 enten fordi den er for lille til din forstærker, og springer af overforbrug.

    eller der er en kortslutning på ledningen


Kommentér på:
Anlægget driller lidt.

Annonce