{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.526 visninger | Oprettet:

Patrick O
Patrick O
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 18

Hvad er RMS watt?! {{forumTopicSubject}}

Jeg er mekaniker-lærling og har lige fået egen bil, og efter at ha lavet alt det mekaniske på den, vil jeg nu begynde på styling og ICE.. Men hvad er forskellen på RMS watt og almindelige watt.. Har nemlig kigget på denne her sub http://www.carzone.dk/shop/jbl-subwoofer-p1022-2725p.html den har 1600 almindelige watt, men kun 400 RMS.. Er den så god eller dårlig, og hvad skal jeg vælge af forstærker til den.. Skal ha 2 stk. sub..

Håber i kan hjælpe mig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er RMS watt?!
  • #1   10. okt 2007 RMS er konstant belastning og effekt er hvad den kan klare hurtigt..
    Gå efter flest RMS

• #2   10. okt 2007 Men det er en rigtig god sub ellers.. Kan skam osse spille fint højt den der.. Kommer an på ens behov. Hvad skal du bruge den til?

• #3   10. okt 2007 det er en dårlig sub hvis man kigger på tallene...

• Patrick O
    Patrick O Tilmeldt:
    aug 2006

#4   10. okt 2007 Til at spille så højt som muligt.. Hehe.. Er stor hiphop fan, så der må godt være en ordentlig bas..

• #6   10. okt 2007 hvis du ska spille meget høj musik hele tiden, uden at det lyder af helved til ska du ha en mere flere RMSW... kig på boxter shark feks... masser af watt til ingen penge...