{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

brian o
brian o
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Hvad bør trække hvad? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Jeg har en lille polo classic (Gul plade uden bagsæder) jeg er ved at proppe lidt ice i, Men er lidt i tvivl om hvad der skal trække hvad.....
Jeg har snart prøvet en del forskellige kombinationer på to forstærkere, med de forskellige bag og front højtalere og en 8" sub.
Det jeg er kommet frem til, som jeg syntes lyder ret okay er følgende:

Headunit Pioneer DEH-P6000UB

2 sæt blaupunkt 6*9 (GTx693) som er sat til en DHD 6 kanals forstærker

1 stk JBL GTO804 Sub + blaupunkt GTx542 fronthøjtalere med diskanter som er sat til en JBL GTO755.6 6 kanals

Det lyder godt og efter jeg er gået ned til en 8" bass er den en ret god kontant bass.

Men vil meget gerne høre hvordan jeg ellers kan sætte alt det sammen så det blir så optimalt som muligt

Ink. instilling af high og low pass på højtalerne og db på bassen er jeg meget taknemlig for gode forslag til, af jer Super Ice Men smiley

På forhånd tak

Brian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad bør trække hvad?
  • #1   9. mar 2008 Start med at smide din DHD forstærker væk og brug jbl forstærkeren...

Når du så har gjort det, så kobler du dine 2 sæt baght på de 2 af udgangene, således at der sidder 2 højt pr. udgang. Det trækker din forstærker ned i 2 ohm og den leverer dermed mere effekt til de 2 sæt.

Fronten smider du på de næste 2 udgange som normalt og subben brokobler du på de sidste 2 udgange...

Del hele svineriet ved 80hz og så er du kørende.

Husk at slå eq fra og nulstil bass/treble inden du justerer level på din forstærker.

Husk i øvrigt at panserne er rimelig vakse når de ser en gulplade bil med anlæg i bag... De kan kræve at du betaler afgift for den, da pladsen ikke må bruges til anløg o.lign.

Husk også at få lavet et ordentligt kabinet i det rigtige litermål til din sub... Så spiller alt fra 8-12" faktisk rigtig godt.

Kommentér på:
Hvad bør trække hvad?

Annonce