696 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "LPF og HPF"
HPF og LPF!?
Hej, jeg købte for et par uger siden et anlæg til min bil (en baskasse med to stk. Rockford Fosgate t112d4, 1 stk. DHD 1400w forstærker med 6 kanaler og en kondensator på 1 Farad) Der fulgte ikke nog...
Hej, jeg købte for et par uger siden et anlæg til min bil (en baskasse med to stk. Rockford Fosgate t112d4, 1 stk. DHD 1400w forstærker med 6 kanaler og en kondensator på 1 Farad) Der fulgte ikke nog...
Skrevet af: Magnus P - 1. jul 2013
HPF på radio og HPF og LPF på forstærker?
Sidder her og prøver at finde ud hvad de forskellige indstillinger på min forstærker kan. Vil gerne justere det så min nyindkøbte subwoofer, spiller optimalt sammen med højtalerne der sidder i døren ...
Sidder her og prøver at finde ud hvad de forskellige indstillinger på min forstærker kan. Vil gerne justere det så min nyindkøbte subwoofer, spiller optimalt sammen med højtalerne der sidder i døren ...
Skrevet af: Fiskekutteren - 14. jul 2015
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
dec 2002
Følger: 22 Følgere: 24 Biler: 8 Emner: 216 Svar: 2.054
LPF= Low pass filter.. Så spiller den kun toner på den lave ende af Hz skalen... Altså bass
HPF= High pass filter... Så spiller den kun toner i den høje ende af Hz skalaen... Altså mellemtone og diskant...
jan 2005
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 22
oki.. hvad er så "normalen"?
maj 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 47 Svar: 504
læs dog hvad han skriver
LPF og HPF ?