{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kondensator
  • #1   26. mar 2010 Du tar bare en pære fra din baglygte og sætter imellem i stedet.
    Den vil lyse i starten, og så stille og roligt blive svagere. Når den går ud så er kondensator så godt som opladt, og du sætter bare strøm på.

• #2   26. mar 2010 12v pære i mellem det er det samme når den stopper med at lyse så du ready til at smide den til

• #3   26. mar 2010 Jeg giver det 20 minutter mere, så kommer Thomas tilbage og skriver "tak for elendige råd, røvhuller - jeg har brandvabler på fingrene af at holde pæren!"

Og så bliver jeg nok nødt til at urinere i mine benklæder af latter...

• #4   26. mar 2010 Smølfen - Hvis han får brandmærker af at tage en 11w pære fra baglygten, så har han godt nok pikhud på nallerne da smiley
    Den bliver jo ikke mere end fingerlun sådan en

• #6   27. mar 2010 turbo. ja det kan du gøre nogen mener ikke der sker noget ved det andre gør.. mig bestemt jeg mener der sker noget ved det har selv set det skete.. ikke fordi kondensatoren ikke kunne tåle det den klarede sig sku fint nogen siger den mister sin kapacitive kraft og andre ikke.. men har set en kondensator blive sluttet til lgodnok under handskerummet sådan bagefter kunne bilen ikke starte mere .. det var sku en dyr styreboks han måtte købe. jeg siger ikke det er kondensatorens skyld men konstaterede at bilen virkede fint en halv time forinden og efter fried

• #7   27. mar 2010 oki, prøver det med pæren.

Kommentér på:
kondensator

Annonce