{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Hjælp til Ekstra DVD afspiller. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er der nogen herinde som ved om man kan montere en ekstra DVD afspiller til et kenwood anlæg. Jeg har et komplet Kenwood anlæg med navigation samt indbyggede skærme i nakkestøtterne. Kan man tilkoble ovenstående til dette anlæg så mine 2 børn på 4 og 13 år kan se hver deres film. Der er 2 sæt trådløse høretelefoner til mit anlæg så det kræver selvfølgelig også at lyden kan deles.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Ekstra DVD afspiller.
  • #1   4. feb 2011 Rune K.

Ja så langt tænkte jeg også smiley men jeg ville jo gerne have muligheden for at vælge om jeg ville vise 2 forskellige film med tilhørende lyd eller vise den samme film via "hovedafspilleren"

• #2   4. feb 2011 Rune K.

Ha ha nej, jeg vil ikke afspille 2 film på samme afspiller. Jeg vil have en ekstra afspiller som bruges når jeg skal afspille 2 forskellige film og så ville jeg have muligheden for at "koble" om så jeg også kunne afspille 1 film på Hovedafspilleren på begge skærme. Det er sgu ikke nemt at formulere smiley

• #3   4. feb 2011 Rune K.

Okay. så er jeg ved at få en ide om hvordan det måske kan laves, hvis man kan få en sådan av.boks. Så skal jeg bare have fundet ud af om man så kan "koble" en form for sender til lyden fra den "løse" dvd afspiller.
    Takker for hjælpen indtil videre.

Kommentér på:
Hjælp til Ekstra DVD afspiller.

Annonce