Opgradering af gamle højtalere, nogle ideer? {{forumTopicSubject}}
Hej gutter...
Jeg har mig en fin Renault Kangoo
Jaajaa det fint med jer! Det er en udemærket bil tak! hehe
Nå men, sagen er den at den er fra 2002 og de samme højtalere har siddet i den igennem alle årene. Jeg synes lyden i bilen er ret tam, og overvejer derfor at købe nogle nye til den.
Bunden er manglende i dem, og de kan ikke klare særlig høj lydstyrke før de lyder forfærdeligt (Og nej vi snakker ikk den lydstyrke, hvor ens ører er i farer).
Højtaler mulighederne i bilen lyder på sølle 4" tommer, både foran og bagi, så jeg ved ikke om jeg overhovedet kan opnå et bedre resultat?
Men hvis jeg kan, vil jeg gerne inden for et rimeligt beløb, har haft kig på Thansens XZound GTX-2, da de er ret billige.
Har i nogle ideer til hvad jeg kan købe, i prisklassen 200-600 kr.
Og kan en udskiftning overhovedet betale sig?
sep 2005
Følger: 161 Følgere: 160 Biler: 3 Emner: 582 Svar: 3.450
apr 2004
Følger: 126 Følgere: 164 Emner: 184 Svar: 5.577
Kører du med den oprindelige HU i bilen, eller en eftermonteret?
jul 2010
Følger: 40 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 954
Du kan bruge flere tusinde på nogle højtalere men hvis det er din HU er det sku lige meget..
Jeg havde selv standard i min ZX som er hvad? 18 år gammel? Da jeg skiftede HU blev det meget meget bedre.. lyd
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 112 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.587
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 34
@Essal - Det jo lige det, tror ikke HU er original, bilen har en HU med båndafspiller, radio i, tilkoblet den er der en rat fjernbetjening og en 6x cd skifter.
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 112 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.587
Kig evt. på Pioneer 2300UB, den er rimeligt prisvenlig
Mht. højtalere kontra pris, mener jeg skam bare at det næsten ik kan betale sig at skifte de originale ud for noget så billigt.
Hvis jeg var dig ville jeg købe et OK sæt bare til foran og lade baghøjtalerne blive...
Opgradering af gamle højtalere, nogle ideer?