{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Audison Bit one eller andre DSP {{forumTopicSubject}}

Nogle der ved hvor man kan komme til at have en mulighed for at prøve sådan en fætter?

Fordi når man læser om dem kan jeg INTET finde omkring den optiske lydindgang som jeg kommer til at bruge pga carpcen..

Ville bare gerne prøve at se hvordan jeg ville kunne kontrollere lyden fra computeren osv.. Og da det er let nok at montere sådan noget midlertidigt håbede jeg på at man kunne tage forbi en butik med god kundeservice og lige prøve den..

Men der er jo ikk nogle der sælger sådan noget sådan rigtigt?
Kender ihvertfald ingen butikker i kbh der har en..

Nogle der har nogle bud? Eller skal jeg virkelig hele vejen til fyn for at prøve hos Knot.dk? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audison Bit one eller andre DSP
  • #1   5. jun 2013 Fedt nok smiley
    Men tænkte mere på i mit eget anlæg.. Men okay kan høre du har monteret den fast i din egen..

Dog er det jo lækkert nok hvis jeg må det.. smiley

Grunden til jeg vil prøve det også er fordi jeg synes jeg har tab af lydkvalitet igennem BT eller aux.. Så vil se om optisk ændre på tingene..
    Fordi samme sange lyder helt anderledes over cd på min hu.. Og det pisser mig af.. smiley

• #2   5. jun 2013 Ja men synes nu det er underligt der er tab over BT.. Burde der ikke være i mine øjne da man sagtens kan overfører nok data til selv flac filer uden tab kan være med..
    Men de er vel ikk bygget ordentligt.. så nok det..

Ja det er til min carpc, men skal jo bruge optisk stik så det er i princippet ligegyldigt hvor det er..

Kan lige prøve at kontakte CarFi.. Ved dog bare ikk hvor gode de der gladen enheder er..
    Er meget glad for audison.. Synes sku tingene er som det skal være.. Så derfor overvejer jeg netop deres dsp.. smiley

• #3   5. jun 2013 Ja okay, så kunne man jo måske godt..
    Kender ikk det mærke.. Er ret ny indenfor sådan noget stadig.. eller har ihvertfald ikk erfaring med specielt mange mærker endnu..

Men prøver at snakke med dem så smiley

overvejede faktisk audisons Bit Ten D eller hvad den hedder fordi den er mere i mit budget... Ved heller ikk hvor meget bedre Bit One'en er ud over at man kan justere mere elektronisk på den end analog.. smiley Men om lyden er prisforskellen værd ved jeg ikk..

• #4   5. jun 2013 Okay så der er ikke nogen lyd forbedring som sådan i One i forholdet til Ten?
    Men hvad med alt det med at man kan indstille en masse crap over computeren på One'en men ikk rigtig kan så meget på Ten'en? smiley

Fordi Ten D er jo den billigste ud af alle sammen af hvad jeg ved.. smiley

• #5   5. jun 2013 Kan faktisk se at Bit Ten D understøtter højere frekvens ved 24bit end hvad Bit One gør..
    Kan også se at deres chip er lidt anderledes.. Bit one kører en højere frekvens som sikkert begyder den kan behandle lidt hurtigere og bedre..
    Men igen om det så er prisforskellen værd finder jeg nok aldrig ud af.. smiley

Kunne være fedt at bruge en uge på at teste alle DSPere igennem fra top til tå smiley

Kommentér på:
Audison Bit one eller andre DSP

Annonce