{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring og omregistrering.
  • V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.212
    #1   7. aug 2013 den kan stå i hans navn, som ejer,eller i dit navn som ejer, skal du bruge bilen, så skal du stå som bruger, hvis han vil eje den, så altså sådan noget som, vægtafgift, og evt fartbøder kommer hjem til dig,

  • #2   7. aug 2013 Du kan ligeså godt have den i dit eget navn hvis du er bruger. Forsikringen går ud efter brugeren, så du får det ikke billigere ved at stå som bruger istedet for ejer.

  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Svar: 4
    #3   9. aug 2013 Du kan godt optjene anciennitet som registreret bruger af bilen, som jeg formoder bl.a. er formålet? Jeg tror dog hurtigt at du kan komme i problemer, hvis du er den eneste som kører i bilen, da det jo typisk er imod forsikringsselskabernes regler.

    Så jeg ville gøre som KingZ foreslår og få den registreret i dit navn. Du kan evt. læse mere om bilforsikringer på: http://iforsikring.dk/bilforsikring


  • #4   9. aug 2013 Er der ikke noget med, at hvis de bor i samme husstand, så får hun overført mandens anciennitet? Eller hvad? smiley

  • Casper N
    Casper N Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 84
    #5   9. aug 2013 Hvis de bor i samme husstand, så jo, så optjenes der anciennitet til begge smiley

Kommentér på:
Forsikring og omregistrering.

Annonce