{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.386 visninger | Oprettet:

Køb af brugt Bil max 75000 {{forumTopicSubject}}

hej bilgalleri

Jeg står og skal til at skifte min saxo ud med en større bil da behovet er der efter, men ved ikke hvilken biler og årgange man skal holde sig fra..

skal være 4 eller 5 døre
skal helst have fartpilot og aircon/klima
Benzin
skal være behaglig på motorvejen..

håber der er nogle kloge folk med nogle gode forslag

takker på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af brugt Bil max 75000
  • #1   8. sep 2013 Min:)

• #2   8. sep 2013 Hop på dba.dk eller tilsvarende og søg indenfor din pris-ramme, finder du en bil der tiltaler dig, så gå på bilbasen.dk.
    Derinde finder du så din bilmodel, og der kan du så se tidligere ejere udtale sig om specifikke modeller, (både på godt og ondt) hvilket giver et meget godt billede af den generelle mening hvis du læser langt nok ned. smiley

• #3   8. sep 2013 @bjarti - det har jeg lige gjort siden jeg oprættede topic..

har set lidt på en citroen c4 fra 2006 den har de ting vi søger og folks generalle erfaringer er OK..

ved godt folk siger fransk er noget lort og bla bla bla men har selv haft en saxo i 6 år og den har kun haft de samme slid problemer som alle biler får,, men hvad syn folk her inde om den?

jeg køber nok ved en forhandler for at for 6 måneders garanti mener jeg det er man får

• #4   8. sep 2013 Jamen super da. smiley

Jeg er selv blandt dem der ikke kan fordrage franske biler, og har kendt folk der har haft helt forfærdelige erfaringer særligt med saxo'en, og i den forbindelse har de også haft meget dårlige erfaringer med Citroens egne værksteder. smiley
    Men det er jo en smagssag, og hvis man sparker et værksted i den dertil indrettede kan de fleste steder nu fungere helt fint. smiley

Med det sagt, har jeg ikke hørt det store af dårlige erfaringer omkring de nyere Citroen modeller! smiley
    Men mange fejl viser sig jo også først efter lang tid.

Jeg synes personligt du skal forholde dig til dine egne erfaringer med Citroen.
    Der kommer jo dårlige biler fra alle producenter, hvad enten det er tysk, fransk, italiansk, eller japansk! smiley

Og du har helt ret, det er 6 måneders garanti du får hos forhandlere. smiley

Kommentér på:
Køb af brugt Bil max 75000

Annonce