{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Køb af brugt bil {{forumTopicSubject}}

Hejsa Bilgalleri

Jeg skal til og købe bil for første gang, som skal bruges som en pendler bil. Mit køremønster er: mandag-fredag, 10 km by og 34 km motorvej. Jeg har 130k at købe for. Regner med at køre i den, i hvert fald de næste 3-4 år. Har selv kigget på Renault Clio Stc, og Citoren C3'er, begge i diesel modellen, men er helt åben for alle bud.

Vil i anbefale benzin eller diesel, og har i nogle bud på biler der kunne være gode at kigge efter?

Eller hvis i har nogle råd sådan generelt til en første gang køber, tager jeg imod det med kyshånd.
Håber i kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af brugt bil
  • #1   8. aug 2023 https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/dacia/sandero/10-tce-90-comfort-5d/5882723
    Er det bare pendler bil kan denne opfylde det hele og ja ikk nogen audi mercedes eller andet ,men rimelig ny og godt med udstyr


  • #3   8. aug 2023 Men self smag og behag og jeg er sgu blevet ligeglad med navnet på biler ,bare den køre hver dag

  • #4   8. aug 2023 som tiderne er nu ville jeg nok ikke vælge en diesel, ikke fordi der er noget i vejen med diesel og dit kørselsmønster skriger osse diesel, men vores politikere har jo besluttet at diesel er det farligste i verden, trods det at nye/nyere dieselbiler ikke forurener mere end en tilsvarende benzinbil. så indenfor meget overskuelig fremtid bliver det bare dyrere og dyrere at være dieselbils-ejer og når man så har fået slået dieselbilerne ihjel er de næsten i rækken benzilbilen.

  • Nicolai N
    Nicolai N Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 11 Svar: 1
    #5   11. aug 2023 måske et dumt spørgsmål. men kan man udsmyk sin bil i en salgs situation. Jeg tænker ligesom en ejendomsmælger bruger kunst osv.
    Kan man f.eks bruge et farverig billede i bilen for at give ro og se hjemmeligt ud ?
    se billede https://www.newart.dk


Kommentér på:
Køb af brugt bil

Annonce