{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.525 visninger | Oprettet:

Nissan GTR eller Tesla Model S? {{forumTopicSubject}}

Så er det snart på tide at få købt legetøj igen. Det har været en hård kamp at leve med en 1,4 TDI efter jeg solgte Skylinen.

Planen var ellers at jeg vil købe en ny GTR R35 nu her uden afgift. Også spare optil pladerne efter. Der vil nok gå 5-8+ år. Alt efter hvad skat vil ha for sådan en når de bliver lidt ældre.

Men nu er jeg gået hen og blevet lidt lun på en Tesla Model S perfomance signature. Med næsten alt i udstyr. Den koster lige 100.000 kr mere. Men så vil jeg skifte hverdagsvognen ud med sådan en. Der er jo ingen afgift på. smiley

Hvad havde i gjort?

GTR'en er klart min drømmevogn af de 2. Men det piner mig bare at man ikke kan tá en tur når man har lyst. Og kun kan køre et par gange om året på prøveplader. (Når politiet giver tilladelse til det)

Jeg er lidt gadget freak. Så der vil teslaen være lækker med alt det nye teknologi der i den. Som sagt den kan man nyde fuldt ud hver dag. Rækkevidden er helt fin med de 500 km. Så det bekymre mig ikke så meget.

Så jeg står i et stort dilemma. (Syntes jeg selv). smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan GTR eller Tesla Model S?
  • #1   10. sep 2013 gtr alt andet er ligemeget smiley

  • #2   10. sep 2013 Jeg overvejer selv Tesla Model S som hverdagsbil, når jeg får brug for en 4-dørs bil.

    At have en GT-R stående, som du ikke kan køre i, som bare står og taber værdi, giver ingen mening.


  • #3   10. sep 2013 Gtr er for svedig, men hvor meget er det ved at have sådan en hvis man ikke kan bruge den?
    Og den bliver jo heller ikke frem mere værd af at stå smiley


  • #5   10. sep 2013 Find din gamle skyline igen.. Satme lækkervogn

    men Tesla.. do that.. Gtr kan man altid få.. og tesla ja de bliver kun mere og mere anerkendt og dyre og dyre smiley


  • #6   10. sep 2013 Carsten. Er sådan set ligeglad om den taber værdi. For jeg vil næppe sælge den igen hvis det bliver sådan en. smiley

    Skal så også lige siges at det er en GTR special edition jeg kigger på. Der kommer kun 20 stk til Europa (100 stk på verdensplan). Så når den bliver meget gammel. Mon ikke så at prisen begynder at gå op igen smiley

    Men jeg er også bare helt vild med den model S. Tanken om at jeg kan køre i den til næste år som hverdagsbil er meget lokkende. smiley


  • #7   10. sep 2013 bare som spørgsmål..
    hva med fisker karma? :=)


  • #8   10. sep 2013 Carsten. Har du været ude og prøve den?

    Jeg skal ud og prøve den på Søndag. Så bliver jeg nok en hel del kloger på hvad bil det skal være. Tror bare jeg bliver solgt når man får en tur. Af de klip jeg har set på nettet roser folk den meget efter en lille prøvetur. smiley


  • #9   10. sep 2013 Ja jeg ser det ikke som et valg problem.
    Gtr en bil fra Nissan der er et gennemtæsket og afprøvet concept, der selv med de mest looney mods kan holde og den har kun fået ros..

    En EL bil som er nyt og ukendt ikke engang tæt på afprøvet = ingen garanti for sjov og underholdning..

    Men det er jo dig der skal betale, så det er jo i sidste ende dig selv der skal stå med valget Simon..


  • #10   10. sep 2013 Fisker karma koster vel en del mere?

    Hvis jeg husker rigtigt så er der brændstof motor i. Så der kommer 180% afgift på.

    Så nej tak. Men hvis den kan fås til 1 mio på plader. Så var det klart fristende. smiley


  • #11   10. sep 2013 Ahhh ingen garanti for sjov og underholdning. Det burde der være i en bil der går fra 0-100 km/t på 4,4 sek.

    Jeg kender enda en der syntes at GTR'en er kedelig at køre i. Han siger det er meget sjover i en gammel porsche 911 fra 1965 bare med 160 HK. Eller bare en bil hvor elektronikken ikke går ind og styre for en.


  • #12   10. sep 2013 How how, man kan ikke sammenligne køreglæde med folk der syntes om Porche de står stille oven i ..

    Ja på papiret ser det godt ud, men hvad med efter 20.000km's underholdning ? eller 50.000km ...


  • #13   10. sep 2013 GTR !!

    1. fordi jeg selv er nissan tosse.
    2. fordi den er cutting edge af hvad man kan idag.
    3. fordi jeg er totalt og lodret imod batteri'er i biler og jeg synes ikke man skal støtte lortet.. Det er en lorte forældet teknologi og ret crappy + de forurener helt sindsygt.
    4. LYD!!

    smiley


  • #14   10. sep 2013 Jeg har ikke prøvet Model S endnu. Jeg kender et par stykker fra Tesla (bor ca. 15 min. fra fabrikken), så jeg kan altid hente en og køre en tur, men har bare ikke fået det gjort endnu.

    Jeg lånte dog deres Roadster Sport for noget tid siden, og det var den vildeste oplevelse. Jeg var klar til at bytte Corvette'en for sådan en, hvis ikke den havde været så dyr. Roadster'en var ALT for dyr efter min mening, den virkede stadig som en prototype, selv i version 2.5, og der var for mange Lotus dele i den.

    Men jeg vil snart ud og prøve Model S...


  • #15   10. sep 2013 fin noget sjovt billiger legetøj til du har penge til en GT-R
    en elbil er ikke iorden. hybrid kan fint gå men ren EL er en dødssejler.


  • #16   10. sep 2013 hvorfor købe en bil og så kan den til at stå i flere år

  • #17   10. sep 2013 når super kondensatoren bliver mainstream, så bliver "batteri" biler sjove. indtil da er det fail.

    patrick? Der findes de hersens baner man kan køre rundt på. Dem må du da ha hørt om? smiley


  • #18   10. sep 2013 Vil købe GTR´eren, når jeg havede penge til at få pladerne på.

    Efter jeg selv har skruet el-biler, vil jeg aldrig eje en, mest fordi den teknologi ikke kommer til at holde i længden, men PT er det eneste der kan få miljø hippierne til at holde kæft.


  • #20   10. sep 2013 Hvis jeg bare skulle vente med at købe gtr'en til jeg har råd til pladerne, så kunne jeg lige så godt ligge mig til at dø. Det har været et helvede siden jeg kom af med skylinen. Det bliver værre for hvert år der går. Vil ikke kunne holde til 3 år mere kun med en diesel sutter.

    Jeg gider ingen mellemvej med en mindre sjov bil. Det er enten eller.

    GTR'en vil selvfølig ikke stå helt stille. Den vil komme ud et par gange om året som sagt. Ja den vil tabe værdi i garagen. Men det samme vil afgiften hvis man husker at få den registreret i udlandet først. Ellers kommer du til at betale afgift af ny bil hvis man ikke gør det. Selvom man først registrere den om 20 år.

    Thomas. Ja mon ikke jeg kan få et par 1000 kr ekstra om 60 år og der kun står 537 km på speedometret. smiley

    Bare se hvad de gamle ægte GTR'er bliver handlet til i dag. smiley


  • #21   10. sep 2013 tesla ? ...... du må ikke bande simon ;D

  • #23   10. sep 2013 Haha det sker heller ikke. smiley der kommer plader på den når jeg har råd.

    Mon ikke en special edition vil holde prisen en del bedre. Der skal bare være en olie sheik der netop lige vil ha den bil. smiley


  • #24   12. sep 2013 Model S er uden tvivl en af de mest geniale biler efter min mening.

    Har kørt alt fra Mercedes AMG til Bentley, men Tesla er noget helt andet...!

    Suset i maven idet man trykker pedalen i bund, der går ikke ét sekund før den BLÆSER FOR HÅRDT derudaf!

    Den er simpelthen for fed den bil, kan kun anbefales. Havde klart købt en hvis den kunne leveres med det samme


  • #25   12. sep 2013 Glæder mig også til at prøve den. smiley

  • #26   12. sep 2013 Tosserne der siger elbiler er gammeldags, kan jeg give delvist ret.

    MEN jeg føler dig tesla model S er HELT sikkert i den RIGTIGE boldgade i forhold til alle andre el-biler. Og så er den pisse fræk at se på.


    Når du har været ude og prøve den, er du ikke i tvivl, og er du, er det ikke en el-bil du skal ha'.


  • #27   12. sep 2013 Havde der stået en af slagsen til salg i forretningen, havde jeg købt den på stedet..!

    Det er virkelig en lækker bil!



  • #29   12. sep 2013 Anders. Alle andre elbiler end lige den Tesla model s giver heller ikke mening for mig.

    De fleste er grimme og kan ikke køre særlig langt på en opladning. de har ikke det vilde power. Alt hvad man faktisk frygter ved at skifte over til en elbil.

    Jeg skulle helst bare kunne nå frem over alt i Danmark på 1 opladning. Så de 500 km burde være nok. Tager jeg hurtigfærgen til Sjælland så har jeg kun ca 200 km til Kbh. For lige at køre ind forbi og ta en hurtiglader i 15 min betyder jo ikke noget. Hvis det er nødvendigt.

    Så jeg håber da at tesla kommer med deres hurtiglader langs e20 og e45. Hvis det nu bliver nødvendigt at ta broen.


  • #30   12. sep 2013 Rehman. Ja lidt træls man ikke bare kan få en. Men det er nu også lækkert selv at vælge farve og udstyr. smiley

    Thomas. Ja bare man havde bopæl i Norge med de dejlige regler for elbiler. Læste lige at der næsten er blevet solgt 400 stk tesla model s. På bare 1 månede. Det er meget mere end hvad der bliver solgt her i Danmark på 1 år af alle elbiler. :S


  • #31   12. sep 2013 Nu fik jeg lige en E-mail at Tesla vil sætte supercharger op i hele Europa som kan lade med 120 KW. Man kan lade gratis her i starten.

    Det bliver jo mere og mere fristende at nuppe en elbil. smiley mon ikke der skal planlægges en tur sydpå en dag hvis det bliver den. smiley


  • #33   13. sep 2013 Der ligger en video på you tube hvor de tester den i Norge. Den er værd at se. smiley

  • #35   13. sep 2013 Du har det bare hårdt mester smiley svært valg.... Hvis jeg havde de 1 mil kroner så havde jeg nok fået fingre i et hus i stedet for, men nu når det er sådan så er der ikke noget der slår en GTR.. Drømmebil ! Men det skulle være en R34 GTR så! smiley og ja! De kan nemlig komme på danske plader!

    profilbillede
  • #36   13. sep 2013 Og her er en af motoren, og du er velkommen til at tjekke den på skat.dk.. Den er indreg son en 1999 GTR. smiley

    profilbillede
  • #37   13. sep 2013 Jeg har nu et hus med garage og værksted ved siden af. Så jeg mangler bare en ordenlig vogn.

    Ja en R34 er da lækker. Men jeg vil nu heller ha en tesla eller r35 GTR. smiley


  • #38   13. sep 2013 Kan se at GT-R ligger på ca. 600.000 i afgift.

    Find en der er over 3 år gammel, så kan den flexleases for ca. 7.000 om måneden smiley

    Lav en kontrakt på 6 måneder hver sommer - den bliver den billigere og billigere at flexlease for hvert år der går, og om nogle år (Når der bliver råd til det) kan du betale afgiften af på én gang.

    /Rehman


  • #39   13. sep 2013 Kan virkelig ikke lide den store tablet i tesla men ellers er den helt vildt lækker.
    Jeg tror du vil nyde den smiley


  • #40   13. sep 2013 Køb en Lexus i stedet, den giver skyline røvfuld..!

  • #41   13. sep 2013 kasper dit håndklæde... de snakker om GTR'er og Tesla'er, ikke skyline'r.

  • #42   13. sep 2013 R34 skyline -----> r35 gtr ikke skyline; forstået smiley

    lige en tilbage til weekenden..!

    Alle børnene løb væk fra håndgranaten,
    undtagen Bob

    - han samlede den op!!

    smiley :-)


  • #43   13. sep 2013 nogen skal jo samle den op... smiley

  • #44   13. sep 2013 Gider ikke ha en gammel GT-R. smiley

    Er heller ikke meget for at flexlease.


  • #45   13. sep 2013 Simon drop GTR'eren hvis ikk du har råd til afgiften alligevel. Den koster en milliard i service. Taler af erfaring fra Allan. Og så en anden ting. Nissan i Danmark må ikk engang sælge reservedele til den. Så en simpel til som en viskerarm eller lign små ting. Så skal du til udlandet HVER gang.
    At elektronikken tager over i den og at den er kedelig og køre i passer ikk. Alt elektronikken kan jo slåes fra i den modsat mange tyske biler hvor du kun kan slå det 50% fra.

    Synes du skal kigge på løbende udgifter. Eksempel skiftning af olie på gearkassen 10k når du gør det selv! Skrift af bremser 26k når du gør det selv!
    Det koster bare lige 5 gange så meget når der står GTR på det kontra en ''alm'' skyline og det kender du selv prisen på.


  • #46   13. sep 2013 Er nu ikke bekymret for omkostninger på bilen. Skylinen skulle jeg jo også hele tiden hente dele i Holland og Japan. smiley

  • #47   13. sep 2013 Ja men at købe bilen er det billigste indkøb. Og nu var det vist begrænset hva du købte af dele til skylinen så vidt jeg husker. Du nåede jo aldrig og købe noget af det der faktisk er dyrt.

  • #48   13. sep 2013 Når det er tid til at få plader på den så er huslånet også snart færdig. Så det er intet problem. smiley

  • #49   13. sep 2013 Mødte lige en matsort GTR på vej mod fausing i dag, må sige det er en fin bil smiley Og på vej hjem en Toyota GT86.. Super dag..
    Men valget mellem GTR og Tesla er godt nok svær, to super fede biler.


  • #50   13. sep 2013 Kan du ikke flexlease afgiten på den gtr der? det er jo kun et par mdr om året du skal køre i den?

  • #59   13. sep 2013 Her i Bergen ruller der Tesla Model S rundt overalt lige for tiden! Og har selv været heldig at prøve en, for satan den var lækker! Jeg ville ikke være bange for at købe en Tesla Model S, der er rigeligt med folk der vil betale så de går ikke lige konkurs foreløbig... Og som du selv skriver, så kommer der ladestationer op over hele Europa, amen hallo, tjuhej vilde dyr! Hvis man havde råd, så havde jeg købt en Tesla Model S til at køre i, og så en Porsche 911 Turbo af den første model. Men ja, kan du lide at spille Grand Tourismo, så køber du dig da en GTR og nyder den i de weekender du kan smiley

  • #60   14. sep 2013 991 kommet ikke med manual gearkasse, heller ikk i RS modellen. Det ville være tåbeligt at lave en RS model som er underlegen ifht GT3. Selvom jeg synes at manual er sjovere

    Men fedt at se en porshe ejer kræve en manual kasse på en ny porsche!


  • #61   14. sep 2013 Rigtig fed tråd i øvrigt. Og fedt at se en 26årig stå med det dilemma smiley

    Jeg personligt synes Tesla S er kedelig af en sportsvogn at være, den er slet ikke i klasse med en GT-R men det er heller ikke meningen. Synes den ligner en kopi af en en Maserati.

    Men det er blot en smagasag. Dog lyder det for mig at Teslaen er det fornuftige valg, og selvfølgelig synes du også den er fed. Men du går egentlig på kompromis med din drøm. Tanken om at have sin drømmebil stående er herrefed, selvom man kun må køre i den et par gange om året, jeg lufter racerbilen 5-6 gange om året og det koster mig knap 10.000kr pr gang i gennemsnit. Og jeg elsker hvert øjeblik.

    Hvis du køber Teslaen så bliver det bare en hverdagsbil, og uanset hvor fed den er så blivet man godt vant til den og den vil ALDRIG føles så speciel som din GTR med 1000km på klokken.

    Men husk nu at tage den på trackday ellers giver det ingen mening smiley


  • #62   14. sep 2013 Selvfølig er de ikke i samme klasse. Kun pris er ca i samme klasse i udlandet.

    Teslaen er nok ikke så sjov på bane. Eller kan da godt være den er sjov nok. Men lang fra hurtig.

    Men syntes stadig det er et svært spørgsmål om man vil opgive drømmen for at få en bil der sikkert stadig vil kunne få mig til at smile hver dag. Hvor man kan køre en tur langs vandet når man har lyst. smiley

    Snakket med en her i går der har købt en, også hans bror og en kollega og et par stykker mere kender han der også står på venteliste. Han ejer bla også en Lamborghini Gallardo. Han blev helt solgt da han prøvet den. Sagde at det blev jeg sikkert også. Så jeg bliver nok en hel del kloger hvad jeg skal gå efter i morgen. smiley


  • #63   14. sep 2013 Nu skal du holde Simon. Du ved udemærket at Nissan er vejen frem. Og du kan bare låne mine plader i ny og næ smiley

  • #64   14. sep 2013 Har du kørt en GTR ?

  • #65   14. sep 2013 Aabenhus. Tja politiet kan vel ikke kende forskel på de to biler alligevel. Men hvordan skulle vi så kunne lave et dørtræk imod hinanden? smiley eller du er måske bange for at få baghjul af en elbil. smiley Hehe

    Mirza. Nope. Kun som passager på jyllandsringen. smiley


  • #66   14. sep 2013 Du låner bare den forreste, og så håber vi at policen ikk tænker over det smiley neej, elbiler sucks!!! Følg din drøm knægt smiley

  • #68   15. sep 2013 Nu er jeg hjemvendt efter en fin prøvetur på ca 17 km.

    Jeg må sige at alt var kun positivt. Kan kun anbefale i prøver en. Også jer der er modstander af elbil. Alle de fordomme jeg havde af elbil mærker man overhovedet ikke i den. Jeg tror jeg vil blive mere glad for sådan en i hverdagen.

    Det er bare fedt med den responstid bilen har fra man klapper speederen i bund til der sker noget. Faktisk med det samme. Det er en virkelig lækker luksus bil. smiley

    Også mange der var ved at knække nakken da vi kom kørende. smiley


  • #69   15. sep 2013 Den skal prøves, synes jeg nemlig også.

    Reaktionstid er der ikke, der sker noget idét de hamrer den i bund. Det er helt utroligt!

    Hvordan har du det med ventetiden?

    /Rehman


  • #70   15. sep 2013 Det er nu fint nok. De siger i februar kan de få en hjem.

    Overvejer dog at vente et år mere for at høre dem jeg kender om de har problemer med dem. Eller hvis regeringen nu skulle finde på at fjerne momsen på elbiler. smiley men kan godt være det bliver snart. Kunne være lækkert med ny bil til foråret.


  • #72   15. sep 2013 Jeg drøner da kun rundt i en seat. Der var ingen problem med at få en tur. Men jeg er måske heller ikke et almindeligt menneske?. smiley

  • #74   15. sep 2013 Det er jo også træls som sælger med de useriøse køber der kommer forbi bare for at sparke dæk. Derfor tror jeg de fleste afviser en prøvetur. Især også når man er ung.

    Som du selv sagde så holder de nok også øje med hvad bil man kommer i.

    Men jeg kontaktet selv tesla. Så havde de noget fremvisning ved scandic hotel i dag. Hvor de sagde jeg bare skulle komme forbi og få en tur. smiley


  • #76   16. sep 2013 Sådan er det desværre mange gange. Mange sælger tager ikke en seriøs.

    Feks da jeg var 17 år og ude og se på fiesta ST med min far. Der fik vi ikke lov til at prøve fiestaen. Men skulle vente på de fik en demo bil hjem. Kørte dagen efter til Grenå og prøvet den og købte en ny. De ringet aldrig fra det første sted. Det sagde jeg i Grenaa. De sagde han blev fyret for at afvise os.

    Var også i Randers da jeg vil ha byttet min fiesta til en focus ST. Han lovet også at ringe når han fik bilen ud. Det blev heller aldrig noget opkald. Hader sådan nogle sælger der ikke tager en seriøs.

    Men jeg kan nu godt se det fra deres side. Hvis de hele tiden bare har nogle der kommer og sparker dæk.

    Har også en kammerat der kendte en der kom i træsko og t-shirt for at vil ha en prøvetur i en fin Mercedes. De nægtede. Dagen efter kom han forbi i hans Porsche 911. Nu blev han spurgt om han ikke vil ha en tur. Men han kørte bare igen smiley


  • #78   16. sep 2013 Ja man kunne jo ha vundet i lotto eller arvet en røvfuld penge.

    Det er jo umuligt at se på folk hvem der har mange penge. Selv folk der går i mærketøj kan jo være ved at gå på røven fordi de bruger alle deres penge på dyrt tøj. Det har man jo set flere gange i luksusfælden.

    Selv en ældre dame der køre i en gammel polo kan fint ha mange mio på kontoen. Måske syntes hun bare det er dumt at bruge penge på en ny hvis bilen køre som den skal. smiley


  • #79   16. sep 2013 Pyrys, med al respekt. Men hvis du fremstår 10% så underlig og nærig som i de indlæg du skriver her på BG, så kan jeg godt forstå ingen vil lade dig prøve en bil..

    http://www.bilgalleri.dk/forum/Off-Topic/1007196-mistet_penge_foer

    .


  • #80   6. apr 2014 Simon, hvad blev det til? smiley

  • #81   6. apr 2014 Køber en Tesla model S P85 med næsten alt i udstyr. Nu når næste års model kommer ud. Så håber den står klar i foråret 2015.

    Havde jeg haft råd til pladerne til en GTR nu her så havde jeg nok også valgt den. Tror jeg får mere glæde ud af Teslaen. Samtidig med at den er billig at veligeholde og køre i. Så må jeg bare begynde at spare optil en GTR. smiley


  • #82   6. apr 2014 Det må også være træls at have drømmebilen holdende og ikke bare kunne køre når man lystede. smiley

  • #83   6. apr 2014 Ja jeg ventet jo også fra August til foråret med at få Skylinen registreret. Det var et helvede at vente på.

    Jeg tror bare 6-8 år vil ta livet af mig. Når den står der i garagen og siger: "skal vi ikke snart køre en tur". smiley

    Nu får jeg en bil hvor jeg kan køre ud og cruise når jeg har lyst smiley så må drømmebilen vente. Det kunne jo måske blive til en brugt Nismo model til den tid. smiley


  • #84   20. okt 2014 Så blev der købt en Tesla Model S P85D med 691 HK. Bliver leveret til foråret 2015 smiley

  • #85   20. okt 2014 Helle for prøvetur!!! =D

  • #86   20. okt 2014 .

    profilbillede
  • #87   20. okt 2014 911.850 kr..

    Well played mate, well played smiley


  • #88   20. okt 2014 Hehe, din bil befinder sig ca. 20 min. kørsel fra hvor jeg bor smiley

    Tillykke med købet, du får nok en af de vildeste biler i DK på plader!


  • #91   20. okt 2014 Carsten. Havde du stadig planer om en tesla?

    Kunne godt tænke mig at komme over og se fabrikken en dag. smiley

    Thomas. Ja der er mange skeptiker der godt kunne trænge til en tur. Der er selvfølig ting der kunne være bedre ved en elbil. Men der er også bare mange gode ting ved dem. smiley


  • #92   21. okt 2014 Simon,

    På sigt ja, jeg er stor fan af Tesla. Men det næste års tid er der vist en del andet jeg skal bruge penge på end biler. Desværre...


  • #93   21. okt 2014 Giver staten noget tilskud til elbiler? smiley

  • #94   21. okt 2014 Ja, man får tilskud på omkring $10,000 så prisen er omkring $85,000 for en P85.

  • #95   21. okt 2014 Super fedt Simon, tillykke.. Og så godt som de holder prisen, så kan du sælge den om 5år og købe en brugt GT-R for pengene smiley

  • #96   21. okt 2014 Lige nu holder prisen jo pga leveringstid smiley

  • #97   21. okt 2014 Du får jo voldsomt meget bil for pengene og uden tvivl en bil der vil holde prisen godt, være billig om omkostninger og kun kan blive bedre med tiden.

    Med det mener jeg at bilen er jo i ren aluminium, så ingen rust, motor er der livstidsgaranti på og kan nærmest ikke gå i stykker eller slides op. Det vil være en ikon bil for altid, da den jo er absolut pioneer inden for el-biler.. og når batteripakken en dag er død, kan du roligt forvente at der findes et langt bedre alternativ der både giver der mere rækkevide, bedre holdbarhed og langt hurtigere ladetider. Når det nu er en P85D skal der også en virkelig vild og langt dyrer og mindre praktisk bil til at slå den, så fra mit synspunkt er det win win win win...


Kommentér på:
Nissan GTR eller Tesla Model S?

Annonce