{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  107 vs Aygo vs ??
  • #1   10. nov 2013 Bagruderne kan hvis ikke rulles ned i dem

  • #2   10. nov 2013 nej, desværre... også derfor Spark er med ind over... smiley


  • #4   10. nov 2013 vi prøver igen smiley

    Jeg er Ikke ude efter info omkring der er elruder i de her biler, men om der er +'er og -'er om bilerne, så den ene er bedre end den anden, mekaniks smiley


  • #7   10. nov 2013 og vi prøver lige igen...
    hvis man ikke har noget fornuftigt at sige, så fortsæt med at se tv smiley


  • #9   10. nov 2013 I10
    +'er
    god kabineplads
    god holdbarhed (Vi har kørt 150.000 km i vores og eneste rep har været en ny olietryksføler og omlakering af bagklap)
    rigtig god garanti
    Billig service
    man sidder højt og har godt udsyn

    -'er
    vindfølsom
    lille bagagerum (som alle de andre)


  • #10   10. nov 2013 Bilerne er vel stortset ens idet de er fra samme bånd. Designet udenpå er den største forskel. Kender flere der har rost Aygo smiley

    (Blot en sidebemærkning)
    Jeg havde en hyundai i10 som tidl. bil og den er klart anbefalelsesværdig. Den kan ses under min profil smiley


  • #12   10. nov 2013 Er de alle meget larmene/kabine støj?

    Hmm... skal ikke bruge en stor bil før om 1 - 1 1/2 år når vi skal have unger.. .så ville bare have en mindre billig bil ind til da...


  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 12
    #13   10. nov 2013 Aygo op til 2008 har en svaghed med koblingen - den er for lille, og bliver derfor slidt forholdsvis hurtigt ( nogle har allerede fået skiftet ved 30000 km ) har selv lige fået skiftet efter 75000 km, hvor de sidste 25000 km har været bykørsel. Det kan dog gøres for under 4000,- på værksted med regning !

    Bagpotten skulle ruste forholdsvis hurtigt på nogle ( har ikke skiftet endnu, men den pludrer en lille smule)

    Rustbeskyttelse er et must - og inderskærme skulle være rigtig godt for bilen, og skulle samtidig være lyddæmpende - synes dog ikke det er så slemt med støj, som frygtet.

    Og ja, det er en plastik bil - men den går uden problemer 17-18 km/l på motorvej med 120-130 km/t og er overraskende frisk - det havde jeg ikke forventet af en 3 cyl med 68 hk....

    Håber det kan bruges.

    Mvh kasper


  • #15   10. nov 2013 C1
    kører godt starter dagligt
    dele koster ikke alverden - ikke at de går i stykker men det kan jo blive nødvendigt
    nem at få til at se mere sporty ud
    vis du køber en ny til de der 70000 så har den næsten alt i udstyr
    billig bybil - ingen langturs cruiser selv om den sagtens kan klare det smiley
    nem at lave noget på vis man kan en smule med biler.
    økonomisk bil
    kan sagtens køre på den gode side af 130 smiley
    dog kan den godt virke lidt plastik agtig/billig men det er jo også en billig bil, den er bestemt heller ikke vindstille.
    min vurdering ville være at det er en god lille bil vis man ikke har behov for mere smiley


  • #16   10. nov 2013 Cuore fåes med 4 døre og der er det std. at der er elruder i alle sammen.. smiley

  • #17   10. nov 2013 Købe en Corsa, eller den nye Nissan Micra.. De er stærkt sat ned, og få mere til pengene..



  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 12
    #18   10. nov 2013 Isaksen,

    Hvorfor kan det ikke betale sig - vores står i 30000,- incl ny kobling, service og om registrering.

    Den har gået 75000, har ALT hvad der fåes af udstyr til Aygo, koster 580,- i helårlig afgift og 3700,- for kasko med 30000 km om året. Og går så 17-18 km/l.

    Hvis det kan gøres billigere, vil jeg gerne høre hvordan smiley


  • #19   10. nov 2013 Kig lidt på min Seat... Det er nøjagtigt samme bil som VW UP! men er blot lidt billigere... Jeg har proppet udstyr i min 3-dørs så den kom til at stå i 113.000 kr, men jeg har fået langt bedre køreglæde end jeg turde håbe på...
    Min svoger som har købt en Peugeot 107 græder snot over at Seat'en ikke var på markedet da han købte bil, for han er godt nok misundelig...
    Tyske biler er bare lidt bedre, og desuden får du 3 års gratis service på en Seat...


  • #20   10. nov 2013 Jeg er ikke ude efter en ny bil

  • #21   10. nov 2013 Køb en brugt Kia Picanto. Den er ekstremt driftsikker.

  • #22   10. nov 2013 Cuore..!

  • Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

    Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #23   10. nov 2013 har selv lige købt mig en 107'er og den er jeg sq glad for. den kører 22 literen pt. Og det er nu en helt fin bil som ser lækker ud indeni.

    Den larmer dog! Det skal man være opmærksom på. Men syntes alt kører smooth i den.


  • #24   10. nov 2013 By eller motorvej 22?

  • Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

    Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #25   10. nov 2013 landevejen

  • #26   11. nov 2013 ja den laver i hvert fald ikke det i byen smiley
    Og på motorvejen laver den heller ikke så godt, når du er oppe på de 120kmt. Det er kun 3 cyl, og det er den altså ikke beregnet til. Har selv prøvet en 3 cyl, ny Peugeot, og de skam max 18 på literen, med konstant 120 fartpilot. (Benzin 1.0)


  • Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

    Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #27   11. nov 2013 well den passer perfekt til mine daglige 80km, hvor minimumshastighed er 60 og max er 90. smiley

Kommentér på:
107 vs Aygo vs ??

Annonce