{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.753 visninger | Oprettet:

Hassan J
Hassan J
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 39

Sverige bil omkostninger {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg skal flytte til sverige, men har ingen ide om hvad eller hvordan bil omkostningerne lyder på.

Skal købe en Audi a4 1,8T 2005.

hvad er vægafgiften på den i sverige?

hvad med forsikringen?
- Ps. Er det biigere enden her i danmark?
håber i kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sverige bil omkostninger
  • #1   3. jan 2014 Forsikringen er svjv generelt dyrere end i Danmark smiley

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #2   3. jan 2014 det er så meget billigere at have bil i sverge. selve bilerne er ½ pris... og vægtafgift er også billigere forsikring skulle være det samme, men dunno...

• #3   3. jan 2014 Hvis du har android, så download transport styrelsen app(mina fordon), og gå ind på bytbil.com og find den bil du vil have, der kan du så finde en nummerplade(dem tager de aldrig af, de er på fra dag et til de dør) smid den ind på den app, og der kan se du hvad den koster pr år.

Forsikring er billigere ja, jeg brugte dina forsikring derover, gode priser, selvom jeg havde en stor bil. Mener jeg gav ca 4000 dkk for kasko pr år for min Saab 9-3, var 26 år den gang.

• Hassan J
    Hassan J Tilmeldt:
    jan 2013

#4   3. jan 2014 Lyder godt!!
    - Mr T: Det lyder ikke så slemt, tekker lige med app.'en der. Hvad tror i at vægtafgiften ligger på?

• #5   3. jan 2014 Gætter på et sted mellem 2300-3000 sek.

Gav 2480 sek for min 2.0 175hk.

• Hassan J
    Hassan J Tilmeldt:
    jan 2013

#6   3. jan 2014 tak for det, i bare nogle friske drenge som hjælper, tak det var en stor hjælp!! smiley

• #7   3. jan 2014 http://www.bytbil.com/bilar/audi/a4/7vvgmhrg/B0ABUDIAAYdLrSFmJccAAA__!

Den her koster f.eks 2440 sek i årsskatt.

• Hassan J
    Hassan J Tilmeldt:
    jan 2013

#8   3. jan 2014 Det er vægtafgiften? eller hvad, har ikke forstand på det der. smiley

• #9   3. jan 2014 Yes, de kalder det årsskatt.

• Hassan J
    Hassan J Tilmeldt:
    jan 2013

#10   3. jan 2014 er det så halvårligt eller årligt man betaler de de 2440 svenske kr.?

• #11   3. jan 2014 Kun en gang om året.

• Hassan J
    Hassan J Tilmeldt:
    jan 2013

#12   3. jan 2014 Det var da biligt !
    Hvad tror du forsikringen lyder på? er 19 år nu fylder 20 til april. til en audi a4 1,8T 2005

• #13   3. jan 2014 Og du skal huske på at det ikke er ligesom her i dk, der betaler man en bestemt måned(kan ses inde på den app der), og den som ejer bilen der den måned, betaler. Så hvis den skifter ejer måneden efter, så slipper nye ejer for at betale den årsskatt de næste 11 måneder, og gamle ejer får det ikke retur!

Kan desværre ikke svare på forsikring, ved de ikke er super glade for helt unge mennesker, så der skal du nok gå ind på div. forsikrings hjemmesider og taste dine info ind, så kan du få et ca svar.

• Hassan J
    Hassan J Tilmeldt:
    jan 2013

#16   3. jan 2014 Jeg får snart et cpr nr fra dem.
    - Vi må se.. men tak alle sammen, håber det er billigt muligt!

• #17   3. jan 2014 Lisberg, ja sorry "mindre" detalje jeg har glemt! Er ved at være lidt for lang tid siden jeg har boet der! smiley

• Hassan J
    Hassan J Tilmeldt:
    jan 2013

#18   3. jan 2014 er det så dyrt hvis jeg har dansk kørekort? -.-

• Hassan J
    Hassan J Tilmeldt:
    jan 2013

#20   3. jan 2014 Hvordan fik du det ned? For vil overhovedet ikke betale sååååå meget, det alt alt for meget...

• #22   3. jan 2014 P.d@ Kun broen. Ikke prisen på den, men den kan godt nok være en hindring på ens samvær med venner på dansker siden. Den burde ikke være det, men den blev altid et problem for mig dengang.

Og at alt det med hvilken læge man kan gå til, mener det er blevet bedre, men var godt nok svært dengang.

Hvis man skal have noget klaret derover, at sende en mail, den går bare ikke, grib telefonen og ring. De er SUPER dårlige til at svare tilbage på email! For nogle kan det være en hindring også, var det ikke for mig, men var det for nogle danske venner, det med at snakke dansk/svensk, misforståelser osv.

Og lån, når man arbejder i dk, viser det i deres svenske system at man tjener 0 kr, så at få lejlighed, lån, mobil abonnement osv., krævede ekstra tid fra din side at skaffe bevis du faktisk tjener penge.

• #23   3. jan 2014 Skal siges jeg kun flyttede tilbage pga. en russisk tøs jeg mødte som ikke kunne flytte sin adresse derover pga. hendes opholdstilladelse. Og boede lidt for langt ude for malmø, så blev træt af køre afstanden, fra svedala til nærum!
    Hvis jeg kunne komme til det, flyttede jeg tilbage!
    Så fedt land, at gå ud og købe madvare er jo en hel oplevelse i sig selv, det udvalg de har!
    Også synes jeg svenskerne er nemmere at komme ind på, end danskerne.

Kommentér på:
Sverige bil omkostninger

Annonce