{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil handel fusk
  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 875
    #1   7. nov 2014 Og hvor har du fundet den mail henne? Kunne evt. være en idé med lidt information.

• #2   7. nov 2014 Det er en jeg har fået på sms da jeg oprettede min bil tilsalg igen det sker hver gang
    har prøvet at svare men der kommer ikke svar når man svare at der skal betales ved afhentning.

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 875
    #3   7. nov 2014 Hold dig fra at på nogen måde kontakte nummeret eller mailen, det kommer der intet godt ud af. Med stor sandsynlighed en svindler du har fat i der.

• #4   7. nov 2014 Var jeg også sikker på var derfor jeg ville høre om der var andre der har prøvet det samme

• #5   7. nov 2014 jeg sletter sms /mailen med det samme.. ikke værd at bruge tid på

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #6   7. nov 2014 så slet også tråden smiley poul

• #7   7. nov 2014 Er sket smiley

• Johan C
    Johan C Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #8   17. nov 2014 Hej Poul s
    Jeg tror du har ret. Har også fået et svar fra vedkommende, da jeg i weekenden satte et trommesæt til salgt på dba. Først en sms og så en mail med en række spørgsmål på engelsk som med tydelighed viste, at han ikke har læst annoncen. Han bad om pris, forklaring på hvorfor jeg vil sælge, og skrev at han allerede nu ville gøre klar til at sende produktet til sit hjem i USA!!
    Hold dig væk - det gør vi.
    Hilsen
    Johan Christensen

• calle L
    calle L Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #9   3. dec 2014 Tak for info om mkl bliss
    Forsøgte at købe mit flygel.Først med sms uden afsender .Svar til ovennævnte.mailadresse.Retur på engelsk fra"Californien" betaling via Pay Pal
    Læste i DBA.Der er tale om et Nigeriabrev,hvor en fiktiv betaling efterfølges af et ønske om indbetaling fra mig via Pay Pal. Michel som han kalder sig sidder i Afrika
    Aflyste handelen.Læs evt DBA om sikker handel.Han må have en dansk håndlanger,da smsen var på korrekt dansk.

Kommentér på:
Bil handel fusk

Annonce