{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med alfa romeo 147 1.9jtd 16v
  • #1   17. dec 2014 Gå længere ned på siden og tryk på ''Tidligere ejere mener om Alfa Romeo 147'' smiley

• Kasper P
    Kasper P Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   17. dec 2014 Det har jeg længe gjort, men syntes ikke rigtigt der står noget brugbart da de alle er benziner, og at de ikke beskriver tingene detaljer smiley

• #3   17. dec 2014 Havde overset 1,9 JTD.
    min svigerfar havde en 159'er også med en 1.9 jdt 150 hestes.
    Han havde godt nok en del bøvl med den bil.
    3xGenerator, gearkasse, turbo, batteri osv... (på 2-3 år ca) smiley

• Kasper P
    Kasper P Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #4   17. dec 2014 Helt iorden.
    Hold da op, det lyder til at det er noget man skal holde sig fra smiley

• #5   18. dec 2014 Motoren er der ikke meget at komme efter, en motor som Fiat har kørt med rigtig længe efterhånden og trods alt dem som opfandt commonrail systemet.
    Hvis der sidder en denso generator på den så ja, de har det med at stå af, men er faktisk nemt at lave hvis man er bare lidt fiks på fingrene, men lige den generator har ikke det bedste ry. Hvis det er den samme gearkasse som sidder på en 159 1,9jtd også altså en M32(GM/Opel) så har de det problem at endelejet kan gå i stykker, hører du ret nemt da den så synger pænt meget i de høje gear når du giver gas. Har man forstand på hvad man laver kan det dog skiftes til en mere solid type leje uden at pille gearkassen ned så man sparer en del timer.

Ellers er de ting som VS skriver ovenover jo sliddele som der ryger på alle biler lige ud over gearkassen smiley Min egen 159 har kørt over 200.000 og med et setup på næsten 200hk de sidste 50.000km uden nogen problemer.

• #6   18. dec 2014 Har lavet nogle stykker af dem med rigtig mange fejl generelt. Specielt al hvad der har med el at gøre + du skal være på vagt over for rust.

Jeg forstår godt forhandleren kun vil sælge engros smiley
    På den anden side ville jeg ikke selv købe sådan en Engros. Det er jo sjovere at lade forhandler betale for de fejl der måtte komme den første tid.

Kommentér på:
Erfaring med alfa romeo 147 1.9jtd 16v

Annonce