{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.670 visninger | Oprettet:

A.G.
A.G.
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 78

Techno Forsikring {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har læst lidt omkring techno forsikring og ringede til dem for, at høre om man kan få forsikret bil i eget navn, når man ikke har haft bil registreret i eget navn før, til de anførte priser.

Jeg fik at vide, at man skal have stået som bruger eller have haft forsikring i eget navn før, før man kan blive noteret som elitebillist.

Ergo gælder deres tilbud med "3 års skadefrit og 21 år som elitebillist" altså ikke, hvis ikke man har haft bil i eget navn før eller som minimum stået som bruger af bilen. Kan dog læse mig frem til at der er nogle herinde som alligevel har tegnet forsikringen og fået det kørt igennem.

Jeg spurgte hvad der ville ske hvis uheldet var ude, han sagde så at man skal kunne dokumenterer at man har haft bil/stået som bruger, ellers ville den udbetalte forsikringssum nok blive formindsket.

Jeg har dog fået indhentet et tilbud som elitebillist, selvom jeg ikke har haft bil / stået som bruger før. Ergo tjekkes der nok først op på dette, når uheldet er ude, hvilket han også gjorde mig opmærksom på.

For mig ser det ud som om at de bare vil have folk ind og at man så selv står med lortet, hvis uheldet skulle være ude.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Techno Forsikring
  • #1   21. maj 2015 Hvor er det du kan få en forsikring som elite billist uden at have forsikring i eget navn før? Hvis du tegner en forsikring hvor du lyver om info så kan de jo sige du selv skal betale skaden eller kun erstatte den % del du har betalt forsikring for.

• A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

#2   21. maj 2015 Hvis du går ind på techno forsikring's hjemmeside, er der en tvetydig beskrivelse, som brugere herinde har misforstået. Det er hvad jeg i hvert fald læser i andre emner herinde smiley

• #3   21. maj 2015 En bruger af bilen skal jo stadig betale forsikring i eget navn. Du er ikke bruger når din mor står på forsikringen. Så er det jo forsikringssvindel. Det er brugeren der skal tegne forsikring hvis mor og far ejer bilen.

• A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

#4   21. maj 2015 Det er jeg godt klar over. Tanken var at se om det virkeligt passede at kunne få så billig en forsikring i så und en alder.

• #5   21. maj 2015 Man kan blive elitebilist hos Tryg i dag, bare du er over 30 år, med ens første bil.

Fordele ved vores bilforsikring

Elitebilist når du er 30 år
    Du bliver automatisk elitebilist, hvis du er fyldt 30 år, når du køber forsikringen - uanset om du er erfaren bilist eller ej. Du må blot ikke have haft skader inden for de seneste tre år.

0 kr. i selvrisiko på ansvarsskader
    Kommer du fx til at åbne din bildør ind i en anden bil, dækker vi ansvarsskaden, hvis du har Delkasko eller Kasko.

Helt enkelt - ingen trin
    Det er slut med at rykke op og ned på en trinskala. Din pris beregnes på din alder og din erfaring - og prisen stiger ikke som følge af en skade eller to.

Fleksibelt - udvid forsikringen efter dine behov
    Du kan tilpasse forsikringen med de tilvalg, der giver værdi for dig.
    Parkeringsskade - dækker de skader, vi oftest oplever på parkeringspladser. Fx når andre smækker deres bildør ind i vores, og ikke efterlader en seddel.
    Ung bag rattet - dækker hvis du låner din bil ud til børnene. Med denne dækning slipper du for en ekstra selvrisiko ved skade. Samtidig optjener dine børn erfaring til, når de selv får bil.
    Vælg selv blandt vores bilforsikringer
    Ansvar
    Delkasko
    Kasko
    Stilstand
    Tilvalgsdækninger til bilforsikring
    Værdiforringelse
    Ekstraudstyr
    Førerforsikring
    Friskade og Glas
    Parkeringsskade
    LåneBil Ekstra
    Ung bag rattet
    Tryg Vejhjælp
    Udvidet Tryg Vejhjælp
    Ofte stillede spørgsmål om bilforsikring
    Følger der vejhjælp med min bilforsikring?
    Får jeg min bilforsikring billigere, hvis jeg ikke kører ret meget?
    Kan jeg låne en anden bil, mens min egen er på værksted?
    Kan jeg få lånebil, hvis min bil er på værksted, og jeg har planlagt bilferie?
    Kan jeg vælge en bilforsikring uden selvrisiko, hvis jeg er fyldt 26 år?
    Kan jeg købe en bilforsikring uden selvrisiko, hvis jeg er under 26 år?
    Hvor mange trin er der på min bilforsikring, og hvad er billigste trin?
    Bliver min forsikring dyrere, hvis jeg har en skade?
    Hvad betyder det for mig, hvis jeg har lånt min bil ud, og der sker en skade?
    Kan mine børn få en billigere bilforsikring, når jeg er kunde i Tryg?
    Kan jeg få hjælp til at forstå min bilpolice?
    Ordliste til bilforsikring
    Ansvarsforsikring
    Førerforsikring
    Grønt kort
    Delkasko
    Kaskoforsikring
    Parkeringsskade
    Rødt kort
    Selvrisiko
    Totalskade
    Tryg Reparation
    Tryg Vejhjælp
    Udvidet Tryg Vejhjælp
    Værdiforringelse
    Friskade og glas
    Ekstraudstyr

• A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

#6   21. maj 2015 Fedt smiley

• #7   21. maj 2015 Jeg køre i tryg som 24årig med bilforsikring indbo rejse og fritid ulykke forsikring på mig konen og 3 unger til 8500 om året og det er med kasko på bilen

• A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

#8   21. maj 2015 Hvilken bil er der tale om ?:-)

• #9   21. maj 2015 Opel vectra 2,0 16v 136 hk

• #10   21. maj 2015 Jeg er forsikret hos techno forsikring som elitebilist (kun22år) og betaler 6900,- om året med fuld kasko med en selvrisiko på 5000,- , fælg og dæk forsikring og stenslag og revnet rude forsikring med nul i selvrisiko på min Fiesta ST182.. De super gode og ingen bøvl med dem udover de selv er lidt sent ude med deres præmie opkrævninger..

• #12   21. maj 2015 Er det for svært at google Techno Forsikring ?

• #13   21. maj 2015 Er godt nok 30 og har ETU forsikring. Kører i en peugeot 308 2.0 hdi 136 fra 08
    fuld kasko og selvrisiko på 2500. Jeg giver årligt 5500 kr.

• A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

#14   21. maj 2015 Frederik, altså de skal nok give dig forsikringen, men er uheldet ude, får du ikke fuld dækning smiley

• #15   21. maj 2015 A.G nu ved jeg ikke lige hvorfor du nævner mig.. Jeg sagde bare jeg er kunde der og er tilfreds plus hvad en elitebilist giver for en "hurtig" bil hos dem.. Jeg er elitebilist har kørt 4 snart 5år i egen bil i eget navn så for mig er det ikke et problem eller noget med at lyve for en billig præmie.. Jeg har taget min tørn med præmier på først 21.000 senere 10.000 og nu endelig lidt billigere.. Så om du snyder må du selv om jeg har mit på det rene..

• A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

#16   21. maj 2015 Når sorry, læste det som det først var nu du havde registreret bil. Min fejl smiley

Jeg skal ikke forsikres hos dem, kan få det billigere end det de tilbød smiley

Kommentér på:
Techno Forsikring

Annonce