{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.947 visninger | Oprettet:

haci C
haci C
Tilmeldt:
28. apr 2014
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 30

techno forsikring {{forumTopicSubject}}

Hej

Har ringet til techno forsikring, for at høre om jeg kunne få en forsikring. Har ikke haft egen bil før. De sagde at det var lige meget om jeg havde haft egen bil før, skulle bare være over 21 år og ikke haft nogle skader i 3 år. Og at man så bliver elitebilist med det samme. Men synes bare at det lyder for godt til at være sandt.

Havd har i af erfaring med techno forsikring ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  techno forsikring
  • #1   28. jun 2016 Det er jo ikke engang billigt... smiley

  • #2   28. jun 2016 #1 som ny billist er techno meget billigt??

    - men ellers jeg kender et par stykker der har techno forsikring, jeg har da ikke hørt de har haft problemer med dem


  • #3   28. jun 2016 Ja bortset fra at du skal være over 21 år for at få en forsikring der.
    Du skal have 3 års kørsel for at kunne få en forsikring der.

    Så kunne jeg sgu godt finde andre selskaber der med garanti ville kunne give de samme priser med lavere selvrisiko, og bedre dækning.

    Jeg har aldrig hørt om forsikrings selskabet, hvilket gør at jeg kunne forestille mig de er tunge at danse med når der er brug for dem. Men så lang tid man ikke har brug for dem, så er de sikkert glade og venlige.


  • haci C
    haci C Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 30
    #4   28. jun 2016 Kunne få en audi a4 cabriolet fra 2002 til 6400kr ved dem, synes det lyder billigt i forhold til at jeg ikke har haft egen bil før ..

  • #5   28. jun 2016 Jeg har selv Techno forsikring, selvom jeg blev elitebillist i Gjensidige så er det stadigvæk langt billigere for mig at have Techno forsikring.. Mht. om de er tunge at danse med ved eventuelle forsikringssager, så kan jeg også her afkræfte at de ikke er.. Jeg arbejder på et værksted hvor vi af og til har kunder der har Techno forsikring .

    Techno forsikring er ejet af QBE insurence, som er et stort internationalt firma.


  • #6   28. jun 2016 Du finder først ud af om dit forsikringsselskab er dyrt eller billigt den dag du får en skade....

  • #7   28. jun 2016 Jeg har været forsikret hos dem indtil jeg ad omveje fandt ud af, at de kræver 3 års skadesfri kørsel med bil i eget navn, og ikke bare 3 års skadesfri kørsel som der står på hjemmesiden. Det var altid den samme assurandør, Jesper, der tog telefonen, de sendte ikke opkrævninger til tiden, og de havde generelt ikke styr på en skid. Så jeg var forsikret på falske vilkår i 10 måneder, inden jeg fandt ud af, at de løb om hjørner med mig. Så jeg skiftede til Tryg, og de har. 100% styr på tingene.

  • Chris E
    Chris E Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 2 Svar: 1
    #8   28. jun 2016 Jeg har forsikring igennem dem, efter at jeg købte ny bil og de er meget billigere end mit tidligere forsikringsselskab Alm, brand hvor jeg var elite bilist. Indtil videre har jeg kun gode ting at sige om dem. Jeg købte bil i februar igennem Citroen som har dem som samarbejdspartner, hvilket jeg tænker gør at de er seriøse nok.

Kommentér på:
techno forsikring

Annonce