{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.180 visninger | Oprettet:

Forsikring / Techno forsikring {{forumTopicSubject}}

Hey! Jeg står og kigger efter en midlertidig billig forsikring, og faldt over techno forsikring. Det virker lidt for godt til at være sandt. Men ligenu kigger jeg bare efter en billig spand og da jeg har haft meget erfaring med at køre i andres biler igennem de sidste 5 år jeg har Haft kørekort så leder jeg bare efter det billigste.

Deres forsikring siger man skal have haft kørekort 3 år og have kørt skadesfrit hvilket jeg har gjort for at blive elite hos dem. Ville jeg selvom jeg ikke har haft bil i eget navn være godkendt som elite hos dem?

Og har i Evt andre forslag til forsikringer der er til at betale indtil jeg får noget anccienitet og runder de 25, så jeg kan hoppe op til en af de bedre forsikringer som tryg feks.

Mange tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring / Techno forsikring
  • #1   20. jan 2016 Få selvskaber regner i antal år med kørekort

    Så regn ikk med at du får noget ud af det men du ka jo prøve smiley

    Meld dig ind i fdm og efter et halvt år får du adgang til deres forsikringer smiley


  • #2   20. jan 2016 Bilen må vist ikke være over 15 år gammel.

  • #3   20. jan 2016 Over 15 år gammel.... Det står der ummidelbart ikke noget om men hvis det er tilfældet så går det ikke...

    FDM? Er det billigt?


  • #4   20. jan 2016 Jeg har technoforsikring.
    Fik jeg som 22 årig, og jeg har aldrig haft bil i eget navn tidligere smiley
    Og jeg er elite hos dem.
    Tror jeg giver 4900 for min corolla 1,6 med 114 HK


  • #5   20. jan 2016 Men er det ikke et ret skummelt forsikringsselskab

  • #6   20. jan 2016 til den pris kan de være nok så skumle smiley
    Men ved jeg ikke om de er, jeg er fint tilfreds, og jeg har så heller aldrig haft brug for dem
    smiley


  • #7   20. jan 2016 Jeg tænker også at jeg ikke får brug for forsikring da det mere bare er til og fra arbejde. Jeg har god erfaring i alt fra små biler til daglig kørsel i superbil. Har samtidig også haft flere jobs med kørsel. (3x34) jeg har ikke været ude for uheld og har udvidet kørekursus. Der har været enkelte gange hvor jeg har kørt med trailer om vinteren med sommerdæk og uden servostyring (idiotisk) hvor jeg var ved at crash men der fandt jeg ud af jeg har en relativ god kontrol og var i stand til at kunne undvige en ulykke(selvom jeg gled rundt på hele motorvejen ??) Men altså jeg er hellerikke typen der kører race og jeg har stor respekt for færdselsloven så mon ikke technoforsikring er fint nok indtil jeg skal have en ordenlig bil at køre rundt i. At man får buler i en skrot spand. Fuck det.

  • #9   20. jan 2016 En af mine kammerater har lige købt en polo 1.4 fra 02. Han har aldrig haft bil på sit navn og han er nu elite billist,betaler kun 4500 kr.

    Han har også spurgt dem om bilen ikke må være mere end 15 år gammel, da det er en bil fra 02, så sagde de til ham bare at det gøre slet ikke noget?

    - jeg har også hørt at hvis bilen bliver total skadet, så betaler de kun halv delen af bilens værdi? Jeg ved så ikke om det passer?


  • #10   20. jan 2016 Med så billig en forsikring så er der en del ting der står med småt uden tvivl. Det bare mere om det er det værd. Lad os sige det en spand til 5-10.000 altså fuck det om den får buler eller måske bliver total skadet(hvilket nok ikke er tilfældet) Men der står intet omkring kasko eller ansvar på deres hjemmeside, så jeg går ud fra det bare er ansvar.

    Jeg har nu også tænkt mig at melde mig ind hos FDM når det er så der kan man få nogle andre fede fordele som måske kan kompensere for det lidt luskede Forsikringsselskab


  • #11   20. jan 2016 Men er det ikke noget med man skal være medlem hos fdm minds 6 måneder, før man kan have en forsikring hos dem?

  • #13   20. jan 2016 Men deres kundeservice sagde til min kammerat at der sker ikke noget når bilen er over 15 år? Så ved ikke lige hvad der sker når hans bil er snart over 15 år

  • #14   20. jan 2016 Jeg forhandler Techno Forsikring til daglig i kraft af mit job som salgskonsulent, og der er skam slet ikke noget skummelt i det. Tværtimod. De er en del af Willis Insurance, hvilket er et af verdens største forsikringsselskaber.

    Det er rigtigt, at bilen ikke må være ældre end 15 år.

    De har også nogle fede tillægsdækninger med i prisen, f.eks. fejltankningsdækning, tab af nøgle, pludselige skader på dæk osv.

    De forlanger kun at man er fyldt 21 år, og har haft sit kørekort i 3 år. De går ikke op i, om man har ejet en bil.

    Sig til hvis jeg skal oprette den til dig, så kan jeg sørge for det hele.


  • #15   20. jan 2016 Og de tilbyder KUN kaskoforsikring, så det er med fuld dækning.

  • #16   20. jan 2016 Jamen okay så fedt at du skriver smiley

    Men forstå mig ret. Altså hvordan kan det være i er så meget billigere end alle andre forsikringer? Hvad er hagen? Der må ligge noget bag det som gør at i er så billige?

    Jeres hjemmeside er slet ikke informativ nok og at skulle gennemgå jeres PDF filer er noget af et arbejde. prøv at forhold dig objektiv. Hvad er minusserne ved selskabet og er der andre fordele ud over de ovennævnte og dem som står på hjemmesiden?

    Hvordan kan det være at bilen ikke må være mere end 15 år gammel? Det spænder nemlig lidt ben for mit budget på nuværende tidspunkt.
    Jeg er igang med at spare penge op men hvis bilen skal være af nyere årgang så skal der jo spares lidt ekstra op smiley

    Jeg vil bare gerne vide de ting jeg burde være opmærksom på. Hvad forsikringen dækker og ikke dækker.

    Men anyways Christian jeg vil lige holde dig i baghovedet og når jeg står og har styr på tingene så kan det godt være jeg tager yderligere kontakt til dig angående forsikring. Men som det ser ud lige nu er jeg stadig ret skeptisk omkring forsikringen, da i jo er mere end dobbelt så billige end samtlige andre forsikringer.


  • #17   20. jan 2016 next forsikring smiley de er billige! 634,- i måneden for en Audi 100 2.6 v6 benziner som ny billist
    Ville selv have haft brugt dem, men har lige startet firma og de har ikk erhvervs forsikring


  • #18   21. jan 2016 Jeg fik vist formuleret mig uheldigt; jeg sælger biler til daglig, og derigennem har vi Techno Forsikring som samarbejdspartner.

    Men der er ikke rigtig noget fordækt i det, de har bare valgt at fokusere på unge mennesker. Min lillebror kører på samme forsikring, og det spiller bare.

    Hvis du har nogle spørgsmål, kan du altid ringe til deres hotline, de er gode til at hjælpe.


  • #19   21. jan 2016 Sorry Christian det var mig der læste forkert haha. Men jeg tænker bare. Når noget er for godt til at være sandt. Ligesom det her er. Feks. Jeg kan importere en bil fra Tyskland som vil koste mig 7000 om måneden i ansvar hos tryg men techno kan tilbyde mig fuld kasko for 5600 årligt? Det virker urealistisk som du nok selv kan Se. Hvilket bare gør jeg er ret skeptisk omkring det. Men hvis det sådan landet ligger så er jeg da helt hooked!

  • #20   21. jan 2016 Christian < lad os sige min bil er 14 år gammel, og har kasko forsikring hos jer. Hvad vil der så ske om 1 år? Smide mig ud af den forsikring og sige jeg skal finde mig en ny?

Kommentér på:
Forsikring / Techno forsikring

Annonce