{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda, seat eller vw
  • #1   2. jul 2015 Kommer jo an på hvilken kvalitet og design du ønsker på din bil.

    Personligt ville jeg vælge Skoda Octavia (formoder det er en nyere model), men dette er alene ud fra bilerne som standard.

    km, udstyr, stand osv. vil jo alt sammen tælle i en samlet konkret vurdering hvis jeg skulle købe.


  • #2   2. jul 2015 Det er en helt ny bil der er tale om..

  • #3   2. jul 2015 Vw - bedre kvalitet og dyrest
    skoda - ringere kvalitet men mere udstyr til prisen end vw
    seat - plastik men mere råt designe og også i den billigere ende

    Sådan er min opfattelse af mærkerne! smiley

    Men inden under, er køre engskaberne vel identiske ?


  • #4   2. jul 2015 Skulle jeg vælge, blev det en kamp mellem vw og seat, er vild med seats udseende, synes det er blevet værd at kigge på! men synes bare nu der er mere kvalitet over vw, det lyder ikke som en blik dåse når man smækker med dørene, som fx. skoda gør eller måske gjorde, ved ikke hvordan de nye modeller er

  • #5   2. jul 2015 Priserne er fastsat efter kvaliteten i de forskellige biler.

    VW er klart mere lækker indeni, dog får du ikke nær så meget udstyr i prisen.
    Skoda er en mellemting men mere udstyr
    Seat er plastik, men billigere samt godt udstyrs niveau.

    Jeg havde smidt lidt ekstra og købt en Golf med samme udstyrsniveau som skoda - men smag og behag er jo forskellig


  • #6   2. jul 2015 Havde taget Skodaen, må ærligt talt sige at kvaliteten i golfen ikke er noget at råbe mere hurra for end skodaen.. Men tag ud og prøv dem og se hvilken DU bedst kan lide smiley

  • #7   2. jul 2015 Ja, det er jo det der er afgørende.

  • #8   2. jul 2015 Tag skoda'en. du sparer 50K. De penge kan du bruge på de ting, som måske mangler på skoda'en. (Lyddæmpning, Anlæg osv.)

  • #9   2. jul 2015 Jeg havde ventet lidt. Golf Variant kommer i en R-line version her inden længe, og den ser altså ikke helt skidt ud. smiley

  • Daniel
    Daniel Tilmeldt:
    nov 2008

    Svar: 99
    #10   2. jul 2015 #4 Hvordan kan du udtale dig om noget som helst hvis du ikke ved hvordan de nye modeller er? smiley
    Jeg havde nuppet Skodaen. Prøvekørte begge to inden vi købte ny bil og jeg kunne bedst lide Skodaen. Lidt mere udstyr for pengene og mere plads. Synes også man skal betale ekstra for alting i golfen. Til gengæld synes jeg begge to er ret kedelige og plastikagtige indeni. Dog er kvaliteten i golfen bedre.
    Men som #6 siger, smut ud og kør dem!


  • #11   2. jul 2015 Tror det ender med en seat fr... Der er også rigeligt med udstyr i den...

Kommentér på:
Skoda, seat eller vw

Annonce