{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW, Seat eller Skoda?
  • #4   7. feb 2014 Køb en lidt ældre brugt, du får MEGET mere bil til pengene, de nye minibiler er noget skrot, ganske ærligt. du får hvad du betaler for. De larmer som ind i .. og kører som en sæk kartofler.

  • #5   7. feb 2014 og de har en MEGET stort værditab

    Hvis det skal være en lille øko racer så køb noget i stil med en lupo

    Og hvis du vil beholde din værdighed så køb en lidt ældre mellemstor bil


  • #6   7. feb 2014 Lige for at komme helt ud på skråplan. Så vil jeg heller ta en Ford Ka nu her.

    De er lige blevet sat 10.000 kr ned. Så du kan få den skrabet version for lige under 60.000 kr for en fabriksny bil! Den store model Titanium med aircon for 83.000 kr.

    Så det er vist begrænset hvor stortværdi tab der er på sådan en bil. Måske i % ja. Men ikke i kr og øre smiley


  • #7   7. feb 2014 Skoda og så bruge forskellen på udstyr

  • morten e
    morten e Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
    #8   7. feb 2014 Senat har udvidet deres garanti til 4 år eller 80000 km. Den ville jeg nok vælge

  • #9   7. feb 2014 Eneste forskel på dem er pris og udseende. Køb derefter.

    De kører meget ens og er cirka samme byggekvalitet.


  • #10   7. feb 2014 Det kommer helt an på hvilket udstyr man gerne vil have med.
    Seat har godt nok øget garantien til 4 år/80.000 km, men samtidig hæver de prisen med til de 85.000 kr, fremfor i starten 80.000 kr. Dog får man nu elruder og centrallås med, som hele tiden har været standard i VW og Skoda.

    Hvis man vil have meget udstyr, så kan VW ofte betale sig, fordi der er nogle fordelagtige pakker. Men hvis man kun vil have noget specifikt, så ville jeg tage en Skoda.

    Personligt bryder jeg mig ikke om Mii designmæssigt i forhold til de to andre, men jeg har også dårlig erfaring med Seat værkstederne i området.

    Derudover kan du få +2 dækning for 1995 kr hos Skoda, så garantien er 4 år/100.000 km, eller +3 for 2995 kr så det bliver 5 år/100.000 km, eller for 3995 får man 5 år/150.000 km


Kommentér på:
VW, Seat eller Skoda?

Annonce