{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.456 visninger | Oprettet:

Mekaniker uddannelse {{forumTopicSubject}}

Hej. jeg går lige nu på gymnasium på mit sidste år, og jeg vil starte på mekaniker uddannelsen bagefter, da jeg er stærkt interesseret i det.

Mit problem er så at jeg er helt grøn på faget. Jeg læser af og til nogle af de mekaniker teori bøger man kan finde på bibloteket. Men jeg har ikke nogen praktisk erfaring.

Jeg syntes selv jeg har skruet hænderne godt på, og jeg er også lærenem. Men vil det være en dårlig idé at starte på uddannelsen når jeg nu ingen erfaring har med faget?

- Nicolas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mekaniker uddannelse
  • #1   18. aug 2015 Vil sige det sådan her.. nej overhovedet ikke, mange af dem jeg gik på hold med havde absolut ingen erfaring.. det jo det man er i lære for... og nogen af dem er blevet sindsygt dygtige mekanikkere den dag idag..


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #2   18. aug 2015 nu du er færdig på gym så find et værksted du kan komme en måned i praktik hos så du får en fornemmelse for hvad det er du går ind til for det er sgu ikke altid lige sjovt at skrue biler

  • #3   18. aug 2015 Hvis du vil vil den vej

    Så må,du melde dig til grundforløb 1som mekaniker
    På en teknisk skole, der få du lov og prøve kræfter
    Med ting inden for faget,

    Så kan du se, om det er noget



  • #4   19. aug 2015 Interessen for mekanik har man i kroppen, kan da huske at jeg som knægt adskilte alt ad for at se hvordan det virkede, rodede først med cykler senere knallerter og igen så biler, ved ikke om du har dette "drive", men ellers prøv at snus til faget evt som praktikant eller lign, ville nok uddanne mig til autotekniker eller autoelektriker da der kommer mere og mere elektronik i bilerne.

  • #5   20. aug 2015 praktik lyder som en rigtig god ide. problemet er bare at jeg ingen indtægt har i sommerferien mellem uddannelserne. så det er så vidt jeg ved ikke en mulighed.

Kommentér på:
Mekaniker uddannelse

Annonce