{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Techno forsikring
  • #2   18. mar 2016 Nu er Techno forsikring medlem af Willis koncernen, så der er sgu nok ikke flere problemer med dem, end alle andre.


    Trustpilot er VÆRDILØST - Du kan som firma betale dig for gode anmeldelser.


  • #4   18. mar 2016 Nu er der andet end prisen at kigge på ved F.eks en kasko forsikring, kig på om du har frit værksteds valg, er der friskade/fast præmie, er der glasdækning, dækker de ekstra udstyr, hvordan er priserne for resten af de forsikringer man skal have.

  • #5   18. mar 2016 Jamen jeg ønsker jer alle held og lykke med at forsikre en Scirocco R som 21 årig. smiley

    Jeg overlever nok de 2 ugers behandlingstid.


  • #7   19. mar 2016 Anders C:
    Jeg har lige fået forsikret min hos techno forsikring, der var 3 dags behandlingstid, fra jeg fik udfyldt indtegningens bilaget og til at jeg modtog en faktura samt police !
    - Desuden så er de medlem af Willis, så du kan godt være tryg.
    Mange bilforhandler rundt omkring i landet sælger forsikringer for Techno forsikring.


  • #8   19. mar 2016 Nykredit forsikring er den bedste både pris og indholdsmæssigt! - nu har jeg efterhånden prøvet en del forskellige ca 10-12 stykker og der er ingen tvivl at Nykredit er dem jeg personligt er mest glade ved. Ekstremt god kundeservice og når man har brug for dem, hjælper de med det samme. Kan kun anbefale dem på det stærkeste!

  • #9   19. mar 2016 Du kan sagtens forsikre en Scirocco som 21 årig. Det er kun et spørgsmål om hvor mange penge du vil smide i en forsikring. Som 19 årige, havde jeg en Leon cupra, og den kostede mig 32.000 det første år og året efter uden skader dykkede den til 17.500. Så det kan sagtens lade sig gøre smiley

  • #10   19. mar 2016 Bare lige så vi er enige.. At det har noget med Willis at gøre er ikke altid lig med positive ting.

  • #11   19. mar 2016 Thomas : lige præcis. Tryg og Alka er også med Willis, men de snyder sig udenom, har jeg af erfaring ved flere forskellige personer.

  • #12   19. mar 2016 Prøv at hør IF-forsikring ad og se om de kan give dig et godt tilbud.

    Er 20, uden skader i 2 år, og pt. ejer af en A3 1.8T med ca 170hk årg. 00'
    GF Forsikring ville have ca. 14.000kr i ansvar - og
    Gjensidige ville have ca. 12.000kr i ansvar.
    Prøvede derefter IF-Forsikring, hvor jeg kunne få Del-Kasko til 11.300kr. -
    med en selvrisiko på 4000,-.



  • #13   19. mar 2016 Mange af dem der mener forsikringsselskaberne svindler og ikke dækker. De har ikke læst deres betingelser, og hvad de dækker og hvad der ikke er dækning for.
    Hvis folk ikke får dækket en skade eller lign, så kan man altid klage og så kan sagen tages op igen eller ende i ankenævnet.

    Lige i øjeblikket har Tryg den bedste bilforsikring på marked. Men flere selskaber er også igang med at udvikle deres bilforsikring.


  • #14   19. mar 2016 Alka er i hvert fald et selskab jeg aldrig skal tilbage til. Da jeg var en ung knægt solgte de mig for 3500 Kr. "Respekt for fart"-kurset. Et kursus der skulle give rabat på alle biler for unge mennesker. Jeg var nødt til at have det da jeg skulle forsikre min første E36 325i Cabrio.
    Et par biler og år senere får jeg et brev om at de nu ændrer reglerne for personer der har været på det kursus så rabatten kun er gældende for biler der er max 2,0 eller 150 HK. Det er gældende fra næste opkrævning. En stor gang svineri når man har en større bil end det, og endda har BETALT for det fucking kursus. Havde det været gratis - ingen alarm fra mig. Jeg var så tæt på at på pengene tilbage for det, men gav i op til sidst da det blev mail, telefon og papirnusseri i flere timer.

    Jeg har været ved gjensidige også, de havde gode priser og i starten et højt serviceniveau. Men det ændrede sig hurtigt, og det er i hvert fald ikke stedet man skal være hvis man skifter bil af og til. De kom konstant til at gemme gamle tilbud fra når man ringede ind for at få en pris, og til sidste endte det faktisk med at de sendte regninger ud for biler man aldrig havde købt.

    Nu er jeg ved Top Danmark og har aldrig været gladere. De er måske ikke de allerbilligste, men ej heller de dyreste. De er til at tale med, især når det handler om at de vil have overvågning i dyrere biler fra ny og de vender altid tilbage som aftalt. De har ikke slået en skid forkert siden jeg blev kunde i hvert fald. Altid venlige til at udregne priser og spammer dig ikke med lort.

    Det der springer i øjnene på mig ved et selskab som Techno er at de har mange klager over deres serviceniveau når folk egentlig er blevet kunder. De indrømmer selv flere gange at "Det skal de gøre bedre" og at de er "relativ nye". Det viser mig et firma der erkender at de laver fejl, men det viser også et firma der måske også kan være tunge at trækkes med når du står med en skade. Men hvis folk vil spare penge, så skal de heller ikke brokke sig når tingene går langsomt eller lidt skævt.


  • #15   19. mar 2016 Og helt enig med Claus.. Læs nu for fanden alt det med småt. F.eks. medlemsgebyr, force majure osv.. Det er et omfattende produkt man køber og ikke bare et TV i Elgiganten.

  • #16   19. mar 2016 Har været fint tilfreds med FDM, både med årlig præmier og kundeservice, kræver dog du er medlem i 6 måneder først, helt klart et kig værd!

  • #18   20. mar 2016 Lylloff, ja, så god kundeservice at jeg stiger 4-5000 om året fra 01/01-17 smiley men ellers er jeg egentlig også godt tilfreds med dem ja, ville bare høre ad om nogen havde noget godt og dårligt om det der techno ;(

  • #19   20. mar 2016 Mads, det er da underligt. Jeg er lige faldet med 3000 efter første januar pga deres forsikringspriser er faldet smiley

  • #20   20. mar 2016 Har du lavet en skade eller andet?

  • #21   20. mar 2016 Fin nok Lylloff - at du vil betale 50.000 i forsikring for 2 år, det er nok værdien på cupra'en smiley

  • #22   20. mar 2016 Ja Alka vil have 47.000 for ansvar for en Golf 2 som 23 årige og jeg har aldrig lavet skader og lign. Ringede til Nykredit og slap med 5200 istedet. Jeg troede det var en fejl, så da jeg ringede derind og sagde Der nok var sket en fejl og der måske skulle have stået 4700 istedet for 47000, men det var ikke en fejl. Han kunne ikke se noget forkert i det - jeg var jo en ung og uerfaren bilist smiley

  • #23   20. mar 2016

    profilbillede
  • #24   20. mar 2016 Har ingen skader lavet, men ledelsen kunne ikke gå med til den pris sælgeren egentlig har lavet til mig, så derfor får jeg lov til at køre året ud til den pris jeg har nu, men fra årsskiftet skal jeg stige...

  • Mike J
    Mike J Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 9 Svar: 2
    #25   29. mar 2016 Kan se at folk er ret uenige om hvad der er bedst og hvad der er billigst. Synes klart at man bør bruge en sammenligningsportal, som f.eks. http://www.samlino.dk ,så går det ihvertfald ikke helt galt. Det giver et rigtig godt overblik! Og så husk at læse betingelserne GRUNDIGT igennem! smiley

Kommentér på:
Techno forsikring

Annonce