{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.849 visninger | Oprettet:

VW touran {{forumTopicSubject}}

Tror vi er kommet frem til at vi gerne vil have en touran. Men hvad skal man gå efter når man skal købe sådan en brugt?

Nogle siger man ikke skal købe en 2,0 men hellere en 1,9 ?

Og hvordan er det hvis man finder en som evt har kørt mange km men ikke er særlig gammel ?

Ja kom gerne med råd og vejledning smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW touran
  • #2   21. jan 2016 Den skal være på hvide. For vi skal have 3. Barn til sommer, så vi skal kunne have 3 autostole bagi smiley
    Det er en 2013 som har kørt 400.000 og har været en taxa. Alt er overholdt med den.


  • #3   21. jan 2016 Hvis det er som van, så find en der kan eller er nedvejet.. Før 06/2007

    Tror det handler meget om hvordan de er passer af tidligere ejer. Min første 2008 2.0TDI fejlede aldrig noget.
    Min anden 2006 2.0TDI fejlede rigtig meget
    Min nuværende 2006 1.9TDI fejler ikke rigtig noget

    Kig efter rust i undervogn, bagklap og skærme. DSG SKAL været passet med service pr 60000 km. Lyser ABS lampen alene kan det være ABS blokken, og det koster lidt.
    De fleste fejl kommer omkring 200000 km, så ville enten finde en der har kørt meget mindre eller meget mere, så er der en chance for det "hele" er skiftet smiley


  • #4   21. jan 2016 Det er ikke en Van. Det er en med 7 sæder. Fra 2013 og har kørt 400.000.
    De vil lave service, klargøring og en test på den inden en evt køber smiley

    Vi var nede og prøve den i søndags og er lidt forelsket i den. Men det eneste der bekymre mig er om det er dumt at købe en dee har kørt så langt?


  • #5   21. jan 2016 Det er også en fin bil.
    Man skal dog huske at det er ALT der har kørt 400000 km. Det er samtlige skruer, beslag, klips osv. Jeg ville personligt ikke købe en bil der har kørt så langt.
    Om et par år og lidt flere km vil genhandelsværdien være tæt på ingenting


  • LarsDenStore
    LarsDenStore Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #6   21. jan 2016 Bare ikke købe BKD modelen fra før 06.

  • LarsDenStore
    LarsDenStore Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #8   21. jan 2016 Bare ikke købe BKD modelen fra før 06.

  • #10   21. jan 2016 Det er en TDI highline dsg smiley vi skal give 125 når de har taget vores i bytte.

  • #11   21. jan 2016 Har I råd til at skifte dyre ting på den? Dyser, turbo, svinghjul, partikelfilter osv. så er bilen fin nok.

  • #13   21. jan 2016 Så er det snart tid igen smiley

  • #14   21. jan 2016 Morten C, altså det behøver jo ikke være gået i stykker og bare fordi den har fuld service, vil fejl komme efter de km. Også dyre fejl.

  • #16   21. jan 2016 Det er jo det. Har også haft biler med mange km, uden de store overraskelser. Men derfor skal man jo tage med med, hvis man køber en billig bil med mange km.

Kommentér på:
VW touran

Annonce