{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

vw touran {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg får snart min nye touran hvor der desværre ikke er alufælge med til grundet vi ikke kunne blive enig

jeg har siddet og kigget på en masse forskellige, synes jeg kan se Touran køre med ET 47 ?? men der er utrolig mange der sælger fælge ET35 ex og siger de passer til Touran

er der nogen der har nogen erfaringer?

Mvh Jesper smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vw touran
  • #1   26. jun 2019 Tillykke med bilen. Hvilken model og motor har du købt? Ikke at det har noget med dit spørgsmål at gøre, men bare af interesse smiley

    Der kan sikkert sagtens sidde ET 35 fælge på den. Men i lovmæssig forstand passer de ikke til din bil. Du bør nok gå efter ET 45 i stedet, hvis bilen også helst skal kunne godkendes til syn (selv om der går nogle år, før du skal syne den første gang).


  • #2   26. jun 2019 jeg endte med 2018 1,4 tsi dsg comfortline, men med samme udstyr som highline. fandt den som gået 10.000 så havde den fået et nøg af prisen smiley

    har det noget kørsel mæssigt at gøre ?/udseende
    en af grundene er jeg har en kammerat der har dotz mugello fælge i sort jeg alle dage har kunne tænke mig, de kommer fra en Audi A4 2001 3,0v6 men mener ET er 35



  • #3   26. jun 2019 Lækkert nok. Jeg var også selv tæt på at købe en magen til, men jeg endte med at springe fra pga. leveringstid og plads på bagsæderækken. Ellers en lækker bil.

    Må man spørge, hvad du skulle give for den? smiley

    Sporvidden vil ændre sig, hvis du monterer dem. Men det er nok ikke noget, du vil mærke til, når du kører. Så det er mest politiet og synshallen, du skal bekymre dig om, og ikke nær så meget, om det kører smiley
    Politiet siger heller ikke noget til det, hvis ikke fælgene stikker ud over skærmkanten. Det kan jeg så ikke lige svare dig på, om de kommer til. Men det vil nok næppe være meget.

    Hvis det er din kammerats, kan du så ikke få lov til at prøve at montere dem? Så får du syn for sagen.


  • #4   26. jun 2019 jeg stod også om lease eller købe (og ny) men de har over et halvt år i levering.
    jeg fik denne forhandlet ned i 350.000 med eftermonteret aft.træk og undervognsbehandling

    jo det er det, det var bare mere om der var nogen fakta omkring hvad der ville ske, lidt om der var nogen der havde erfaringer smiley


  • #5   26. jun 2019 Jeg kunne i hvert fald ikke vente til januar med at købe, så det blev en S-MAX i stedet. Den kunne jeg få på under 2 uger.

    Sikkert en fin pris, hvis den har en masse udstyr, som du skriver. Det løber jo hurtigt op, når man begynder at krydse af på listen smiley

    I forhold til køreegenskaber ville jeg ikke være bekymret for fælgene. Så prøv at montere dem og se, om de stikker ud over skærmkanten. Det ville være det, jeg ville bekymre mig mest om.


  • #6   26. jun 2019 ok tak for råd.

    der udover ville jeg helst have s-max da jeg i dag har en Mondeo igennem 6 år (2011) og den har bare kørt uden problemer overhovedet, kun skiftet bremser udover service
    men s-max kunne jeg ikke få benzin og aut. medmindre 240hk modellen, og så røg den grøn afgift op i top da, og ikke for at tænke på gensalg. men vi har ikke mønstret til diesel mere
    desværre havde ellers håbet de lavede 1,5 scti med aut. gear med ford siger der ikke noget på tegnebrættet


  • #7   27. jun 2019 Nej, det har de vist ikke planer om at lave. Men jeg forstår dig godt - og forstår ikke helt Ford, faktisk. Men det må de jo have overvejet nærmere.

    Jeg har købt en 190 hk diesel med automatgear. De kører nu godt!


Kommentér på:
vw touran

Annonce